"Du bliver hvad du spiser" på tv3 her til ~
Fra : Søren

Dato : 19-05-05 22:52

Hvad var det for noget sødt lyst "frugtslik" den unge pige fik i starten af
programmet efter at hun havde kigget på rødbedesalaten? - det var utydeligt
at høre.

Søren

Fra : Søren Reinke

Dato : 20-05-05 06:57

Søren wrote:
> [...]
> programmet efter at hun havde kigget på rødbedesalaten? - det var utydeligt

Økologiske æbler, eller rettere en tørret skive af det.

Om der var mere så jeg ikke lige da jeg arbejdede imens det kørte i
baggrunden.

--
Søren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - dit gratis dykkermagasin på nettet

Fra : Ann Nielsen

Dato : 20-05-05 07:10

Søren <mail@sorennellemann.dk> skrev:
>Hvad var det for noget sødt lyst
>"frugtslik" den unge pige fik i starten af
> [...]

Det var tørret økologiske æbler, eller rettere så det ud til at
være i skiver og så dadler! Dem troede jeg dog var meget sukker i!

Ann