Qcad
Fra : Jørn K. Sørensen

Dato : 17-05-05 13:56

Hi Gruppe

Er der nogen af jer der har erfaringer med Qcad til Linux,
det skal bruges til at lave nogle tegninger til design af
forplader til styreskabe.

Mvh. Jørn

Fra : Jørn K. Sørensen

Dato : 19-05-05 10:29

Jørn K. Sørensen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med Qcad til Linux,
> det skal bruges til at lave nogle tegninger til design af

Er der slet ingen der har erfaringer med Qcad, eller er det den forkerte
news gruppe jeg spørger i.

Jørn

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 19-05-05 14:30

> Er der slet ingen der har erfaringer med Qcad, eller er det den forkerte
> news gruppe jeg spørger i.

Hej Jørn,

Det skulle undre mig om der er ret mange i industrien der overhoved bruger
Linux, men de ved jo ikke hvad der er godt Jeg har selv en maskine der
kører Redhat, men den kører som de fleste webserver og andre app's
Det er jo typisk ældre PC'er som bruges til dette da Linux kun kræver en
1/10 af resourser i forhold til "Ms Winslow"

Mvh
Leon

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 19-05-05 22:27

Hi

Nemlig ! -- og jeg har personligt altid været totalt ligeglad hvad
styresystem pakken kører på, bare det giver det resultat jeg vil have
og gør det rimeligt hurtigt.
Det der altid har undret mig med Linux er at såsnart jeg har gået i
dybden for at få noget der er mere end halvanden D , så er jeg endt
ved noget jeg skal downloade fra en Microsoft site. Og angiveligt når
jeg har downloaded en kollosam megabytes fra selveste Bill Gates, så
skulle jeg angiveligt kunne køre et 2 D tegneprogram.
Jeg har aldrig fattet det selvom jeg kører Mozilla Firefox som
browser, har jeg aldrig fattet hvorfor man skal have to kubik metre C++
biblioteker og en halv compiler igang, hvergang man troe at så får
man et nemt stykke software --- som Linux udviklere så ovenikøbet
skal have penge for !!!
Det er så Ok, men hvorfor då ikke blive ved den platform der faktisk
tilbyder knald hurtige renderings og 4D samt et hav af software og
applikationer ???
P.C.