J2EE istedet for JRE og SDK?
Fra : JS

Dato : 14-05-05 19:41

Jeg har installeret:

Java Runtime Environment SE v1.4.2_06 137 MB
Java 2 SDK, SE v.1.4.2_06 428 MB

Men jeg har fået afvide at hvis man bare installere J2EE så behøver man slet
ikke at installere de 2 ovenstående pakker da J2EE skulle indeholde dem
begge + netværks API.

Passer det?

Mvh
Johs

Fra : Malte

Dato : 15-05-05 06:07

JS wrote:
> [...]
> ikke at installere de 2 ovenstående pakker da J2EE skulle indeholde dem

http://java.sun.com/j2ee/1.4/download.html#sdk viser (ca. midt på siden)
tydeligt, hvordan det hænger sammen.

Fra : Lars M

Dato : 15-05-05 11:19

JS wrote:
> [...]
> ikke at installere de 2 ovenstående pakker da J2EE skulle indeholde dem

Vrø... øhm, det kan såmænd godt være.
Men det svarer til at installere de fulde 8 CD-er af en linux
distribution, selvom det kun var vim + gvim man skulle bruge.

NB: SE SDK-en indeholder også JRE-en.

Mvh
Lars