Blanding af egne farver (Olie og Acryl)
Fra : L. Jensen

Dato : 10-05-05 22:40

Hej Gruppe,

Jeg maler med akryl for tiden og nu har jeg købt pigmenter, bleget
linolie, pibeler (kaolin) og sikkativ.. til at lave oliemaling af.

derudover har jeg købt akrylbinder. til at lave akrylmaling af.

og et par spartler.

Så har jeg en glasplade og mindre glasstykker med håndtag på som jeg kan
rive pigmenterne sammen med enten linolien eller akrylbinderen.

Mit spørgsmål er så hvad gør jeg nu.. hvad er fremgangsmåden derfra.
mængder, forhold, metode?

eller er der evt. links til metoder eller bøger som i kan anbefale?

Jeg glæder mig til jeres svar *ss*

Mvh.

L. Jensen

Den har indtil videre sparet mig for at få 20605 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk