Wim Wenders.
Fra : Eva

Dato : 26-04-05 16:55

Håber dette er det rigtige forum. Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe
plakater af ovennævntes værker?? Har prøvet hans hjemmeside, div.
plakatforretninger, gallerier o.l.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 28-04-05 15:59

Eva wrote:
> Håber dette er det rigtige forum. Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe
> plakater af ovennævntes værker?? Har prøvet hans hjemmeside, div.
> plakatforretninger, gallerier o.l.

http://www.allposters.com har et par stykker, ellers er du kun et google
opslag væk fra det du leder efter :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Espen

Dato : 29-04-05 09:12

Og så vil jeg da lige fremhæve hans fremragende bog - Bilder von der
Oberfläche der Erde.
Udgivet 2003 af Schirmer/Mosel ISBN 3-8296-0029-1

Winnie

--
http://www.suell.dk - Get the picture?
http://www.schildknecht.dk - Art by schildknecht

Fra : Eva

Dato : 02-05-05 12:54

Tak for svarene. Kender godt til bogen (står øverst på ønskesedlen). Mht.
plakaterne på allposters.com, så er det kun hans filmplakater, jeg kan finde
der. Det var nu mere hans landskabs/by-fotografier som plakater, jeg
søgte... Men tak for hjælpen

Fra : Nyrup

Dato : 29-05-05 22:52

Måske ARoS har noget - eller kan skaffe - eller ved hvor...
De har jo haft udstilling med ham.

mvh,
Nyrup