Hjælp til etiket!
Fra : kenneth

Dato : 11-04-05 13:59

Jeg sidder og prøver at komme på et pænt design, til en etikette som skal
passe til vores ½ L. kildevand jeg er meget dårlig til det her og har
virkelig brug for hjælp...Flasken bliver solgt i omkring 2 millioner stk pr
år,udelukkende salg til erhvervskunder i storkøbenhavn. så der skulle være
god mulighed for at kunstneren får eksponeret sit navn til en attraktiv
målgruppe...

Er der en der kan hjælpe??

Med venlig hilsen
Kenneth Arentoft
ka@sapphire-water.dk
Sapphire Water
60672276

Fra : sørensen

Dato : 11-04-05 18:13

"kenneth" <ka@sapphire-water.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pr år,udelukkende salg til erhvervskunder i storkøbenhavn. så der skulle
> være god mulighed for at kunstneren får eksponeret sit navn til en

Mener du seriøst at du vil have hjælp til et design der skal sidde på 2
millioner flasker om året?
Og hvad mener du med en attraktiv målgruppe? Mennesker der køber kildevand??
Jeg har svært ved at se at lige netop de skulle være attraktive for min
kunst....

I den størrelseorden du nævner vil jeg henvise dig til en
designer/reklamemand [søg på nettet] der ved hvordan sådan noget skal/burde
se ud.

Hvis du er villig til at betale for det skal jeg gerne henvise til en
superdesigner.

vh
--
S.Sørensen

Fra : kenneth

Dato : 12-04-05 06:17

"sørensen" <togaloungeXXX@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal/burde se ud.
>
> Hvis du er villig til at betale for det skal jeg gerne henvise til en

Jeg mener det skam seriøst og da vore kunder primært er større virksomheder
som bruger kildevandet til forretningsmøder ect mener jeg den målgruppe må
være interesant for nogen, desuden har jeg ikke pengene til en super
designer.

mvh
Kenneth

Fra : L. Jensen

Dato : 10-05-05 22:54

> [...]
> virksomheder som bruger kildevandet til forretningsmøder ect mener jeg
> den målgruppe må være interesant for nogen, desuden har jeg ikke

selvfølgelig har du råd til en superdesigner, specielt hvis du vil
erobre markedsandele..

...du får hvad du betaler for!

Men det tror jeg du godt ved hvis du har bare lidt forstand på markedet.

bliver sgu lidt småharm når mit fag ikke bliver taget seriøst.

fra en MDD er.

Den har indtil videre sparet mig for at få 20605 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk