Blodtype...
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 07-05-05 12:51

Er der nogle der kender til at spise efter sin blodtype?
Eller hvor man finder oplysninger om dette?
Både i forbindelse med at tabe sig, men det skulle også være sundere!

--
Mvh Stefanie

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-05-05 15:09

Stefanie Mathiesen skrev den 07-05-2005 13:51:
> Er der nogle der kender til at spise efter sin blodtype?
> Eller hvor man finder oplysninger om dette?
> Både i forbindelse med at tabe sig, men det skulle også være sundere!

Næh, og så vidt jeg er orienteret er det noget juks at ens blodtype
skulle have noget at skulle have sagt om hvad der godt at tabe sig på.

Jeg har skimmet bogen igennem og uanset hvilket blodtype det drejer det
sig om, at kalorierne er skruet ned for.
Det kan være, at det rent psykologisk/mentalt gør, at man kan holde
kosten bedre ud, når man bruger blodtypen som forklaring på, at holde
fast i kostplanen.

Just my 5 cent.

--
mvh Carsten Riis,
start: over 130 nu: 127,9 (bæltet er sat 2 huller ind)

Fra : Lisbeth

Dato : 07-05-05 15:49

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der kender til at spise efter sin blodtype?

Jeg kender en, der engang spiste efter sin blodtype og fik det aldeles
glimrende. Det var ikke så få skavanker hun slap af med og ikke så få
fordele, hun havde ud af det. Hun var ovenud begejstret for metoden!

Måneder senere har hun sin søster på besøg og fortæller glædesstrålende om
kuren og effekten. Søsteren gør hende opmærksom på, at det er en interessant
blodtype hun har - hvis den er rigtig, har de nemlig ikke samme far - og så
har søsteren altså ikke den far, hun tror, hun har.

Hun får tjekket sin blodtype. Og det viser sig, at første måleresultat -
det, som hun har spist efter - var helt forkert.

Mvh. Lisbeth

Fra : Søren Reinke

Dato : 07-05-05 17:18

> [...]
>
> Hun får tjekket sin blodtype. Og det viser sig, at første måleresultat -
> det, som hun har spist efter - var helt forkert.

Hehe det var en af de bedre :)

Det gamle ordsprog 'tro flytte bjerge' vinder igen.

--
Søren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - dit gratis dykkermagasin på nettet

Fra : bj

Dato : 07-05-05 21:23

"Søren Reinke" <soren@fjern.reinke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh. Lisbeth

Hehe det var en af de bedre :)

Det gamle ordsprog 'tro flytte bjerge' vinder igen.

efter sigende skulle bjarne riis have spist efter sin blodtype, blot noget
fakta som jeg ikke ved har noget på sig. Hørte det bare engang, da han
proklamerede, at han ville vinde Tour de France

bj

Fra : Søren Reinke

Dato : 08-05-05 06:01

> [...]
> fakta som jeg ikke ved har noget på sig. Hørte det bare engang, da han
> proklamerede, at han ville vinde Tour de France

Som sagt tro flytter bjerge.