Atkins kostplan online
Fra : peet_dk

Dato : 03-05-05 18:11

Hey.. Overvejer at følge Atkins-kur en månedstid e.l. Vil ikke gå ud og købe
mig fattig i bøger mv. Findes der nogle online atkins kostplaner i kan
anbefale? Evt. bestemte sites der er specielt gode på området.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 03-05-05 18:31

"peet_dk" <peetdk@rrk.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig fattig i bøger mv. Findes der nogle online atkins kostplaner i kan
> anbefale? Evt. bestemte sites der er specielt gode på området.

Gå på biblioteket!

Du er nødt til at forstå PRINCIPPET bag - man kan ikke bare følge en
kostplan.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-05-05 11:46

[Lisbeth Jacobsen | Tue, 3 May 2005 19:31:21 +0200]

>Du er nødt til at forstå PRINCIPPET bag - man kan ikke bare følge en
>kostplan.

Jeg skal lige tilslutte mig 100% - Atkins er ikke bare en kostplan, men en
levevis. Lidt besvær lig i starten, men kender man princippet, belønder det
sig for nogle :)

Men man kan dog finde en "kombination" - lidt enklerel teori, men med en
masse lækre opskrifter, hvis man kigger i hans illustrerede kogeborg, der
bla. kan finder hér:

http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=548569

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : peet_dk

Dato : 08-05-05 12:31

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:4277b5b1$0$677$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "peet_dk" <peetdk@rrk.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Gå på biblioteket!
>
> Du er nødt til at forstå PRINCIPPET bag - man kan ikke bare følge en
> kostplan.

Var på bibloteket før jeg drog på mini-ferie, god bog! (den oprindlige
atkins bog) Begynder med første fase imorgen. 20g kulhydrater.. puha.. skal
jeg nok lige vænne mig til. Især når jeg dyrker en del motion (4 gange
spinning om ugen, 2 dage med styrketræning..)

Men kan anbefale bogen selvom man måske ikke vil prøve det.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-05-05 12:31

[peet_dk | Sun, 8 May 2005 13:31:28 +0200]

>Begynder med første fase imorgen. 20g kulhydrater.. puha.. skal
>jeg nok lige vænne mig til. Især når jeg dyrker en del motion (4 gange
>spinning om ugen, 2 dage med styrketræning..)

Må nok forberede dig på at det bliver lidt hårdt at gå på Induction mens du
fortsætter en del træning. Heldivis er det kun 2 uger, begrænsningen med de
20 gram netto kulhydrater holder :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : LIV

Dato : 04-05-05 08:53

peet_dk wrote:
> [...]
> og købe mig fattig i bøger mv. Findes der nogle online atkins
> kostplaner i kan anbefale? Evt. bestemte sites der er specielt gode

Prøv at Google lidt.
Der er et hav af sider.