Xenical, hvad er "farligt" at spise?
Fra : Helle

Dato : 27-04-05 14:51

Hejsa.

Jeg har netop været hos lægen i dag og snakket om vægt igen igen igen! Hun
foreslog mig at jeg prøvede Xenical i 14 dage og så skal vi ses igen. Jeg er
godt klar over hvordan de virker - altså ved at man virkelig skal på potten
hvis man har spist noget med meget fedt i.

Nu tænker jeg så på: hvad skal man IKKE spise? får man ondt i maven og
diarre hvis man spiser et par bolcher, eller slik? jeg kan godt regne ud at
sovs, chips og den slags skal man holde sig fra, hvilket man jo alligevel
skal når man skal tabe sig.
Jeg vil virkelig gerne prøve det her men er absolut ikke for interesseret i
at mavepine og at sidde på potten i flere timer

Kunne godt tænke mig nogle erfaringer med hvad man skal holde sig fra.

Jeg er ellers modstander af slankepiller men prøver dem i to uger nu og så
må vi se. Til to uger koster det jo 400 kr!!! Yikes!
Jeg forsøger at leve sundt, men mit problem er nok ofte at jeg ryger i noget
for fedt om eftermiddagen og om aftenen.

Så erfaringer med Xenical søges - gode som dårlige.

Mvh Helle

Fra : Mikkel Vitus

Dato : 27-04-05 23:56

> Så erfaringer med Xenical søges - gode som dårlige.

Lad for guds skyld være med at spise en pose ostepops

Mvh
Mikkel