Polar puls ur!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-04-05 12:54

Hej!

Efter at have købt et puls ur af mærket Polar, er jeg begyndt at blive meget
rød der hvor selve pulsmåleren sidder, på mig lidt under bh'en som sælgeren
instruerede mig i! Det klør som sindsygt og er godt hævet og man kan lige så
tydligt se hvor selve "bæltet" har siddet.

Har I prøvet det samme?

Jeg har lige skrevet ind til Polar for at se hvordan de reagerer, med et
billede!

Med venlig hilsen

Ann

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-04-05 14:41

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige skrevet ind til Polar for at se hvordan de reagerer, med et
> billede!

Jeg har aldrig fået så meget som en prik af mit pulsur-bælte.

Har du prøvet af vaske det? Og har problemet været der fra første gang du
brugte det, eller er det kommet til senere?

Jeg bruger iøvrigt ikke det tilhørende elastik-bælte til måleren. Jeg har et
par sports-bh'er, der rummer holdere til en pulsmåler og der sætter jeg den
ind. Det betyder, at kontaktflader er reduceret til lige det område, hvor
pulsen måles. Måske det kan hjælpe dig, hvis det ikke er selve måleren, men
elastrikken, der generer?

Mvh. Lisbeth

Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-04-05 15:09

> [...]
> ind. Det betyder, at kontaktflader er reduceret til lige det område, hvor
> pulsen måles. Måske det kan hjælpe dig, hvis det ikke er selve måleren,

Hej Lisbeth.

Ja jeg har prøvet at vaske det, det kom først efter at jeg havde haft det i
en uge, men den første uge jeg havde det trænede jeg ikke så meget, pga
sygdom.

Hvor dælen kan man købe de sports-bh'er man kan stoppe selve pulsmåleren
ind? Det lyder som et godt alternativ - da jeg jo gerne vil fortsætte med at
bruge uret.

Det er selve bæltet foran, hvor der ligesom er noget plastik/gummi noget. I
midten sidder selvemåleren og så på hver side af den der er det, som min hud
åbenbart ikke kan lide!

Mvh.

Ann

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-04-05 00:19

> Hvor dælen kan man købe de sports-bh'er man kan stoppe selve pulsmåleren
> ind?

Sportsforretninger samt lingerie-afdelingen i Salling i Århus. Husker ikke,
hvor jeg har købt mine. Men den ene er en Adidas og den er jeg mest glad
for.

> [...]
> midten sidder selvemåleren og så på hver side af den der er det, som min

Hvis din Polar-måler er som min, så er det i midten senderen - og de to
punkter på hver side er dem der måler pulsen og derfor SKAL være i kontakt
med din hud.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ann Nielsen

Dato : 25-04-05 08:51

> [...]
>instruerede mig i! Det klør som
>sindsygt og er godt hævet og man kan lige så
>tydligt se hvor selve "bæltet" har siddet.

Nyt i sagen!

Sørme om de ikke svarede med det samme her til morgen. De sender
et nyt "bælte" til mig, men har ikke set et sådan tilfælde før!
Men de sender min mail og billede til Polar i Finland og så må vi
se derfra. Så jeg er ret glad for deres hurtige respons og at de
går videre med det + at de sender en ny til mig.

Mvh.

Ann Nielsen