Atkins produkter i Føtex
Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-04-05 13:55

Hej,

Dette kan være at det er en gammel nyhed for de fleste, men forleden jeg var
i Føtex i Lyngby, måtte jeg konstatere at et udvalg af Atkins produkter var
til at finde.

Advantage (chokolade- eller hasselnødde- proteinbar)
Endulge (chokolade som lys, mint eller knas)
Morning Shine (morgenmadsbar'ere med tørrede bær eller chokolade)
Færdiglavet shake (jordbær eller chokolade)
Shake pulver (ditto)
Bagemiks

Det er lidt smådyrt, men personligt synes jeg at Advantage og Morning Shine
gør mit liv bare lidt lettere når jeg har meget travlt :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Jacob

Dato : 18-04-05 15:49

Personligt holder jeg nu på at man selv laver sine bars / shakes, da man så
er sikker på hvad der kommer i og kan tilpasse dem til en selv.
www.fitforum.dk er der et emne om netop opskrifter, hvor der fokuseres på
brug af protein mm.