DDV leverpostej?
Fra : bj

Dato : 07-04-05 11:22

Hej

Er der nogen der kan hjlæpe mig med dette produkt.

Jeg kan ikke rigtigt forstå, at det kan passe at man må spise en hel bakke
til frokost. Reelt set må man det, hvis man ser på at man skal have al
leverportionen. Men det betyder så også lige at man bruger noget fra æg,
fedt. Det skal man vel så modregne i resten af ugen eller hvordan.

jeg er ikke lige så skrap på det hér med at tyde produkternes
afkrydsningsskema.

håber på hjælp.

bj

Fra : Iben

Dato : 07-04-05 18:36

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fedt. Det skal man vel så modregne i resten af ugen eller hvordan.
>
> jeg er ikke lige så skrap på det hér med at tyde produkternes

Hejsa,

Har sakset et indlæg fra http://www.weightconsultants.com/da/ deres chat:

" Du skal spise en halv bakke lerverpostej til frokost to dage i træk - det
skal være to sammenhængende dage. Disse to frokoster svarer til: din
ugentlige lever, 2 kryds i æg-felterne, 6 kryds i Ekstra 2 (dvs. 3 kryds i
Ekstra 2 for hver dag) samt 3 krydser i fedt (dvs. 1 1/2 kryds i fedt for
hver dag).
Nå du har spist leverpostejen giver det dig så kun muglighed for at spise
yderligere 2 æg denne uge. Mht. fedt så bruger du hver dag blot halvandet
kryds eller alle 3 kryds samme dag, det bestemmer du selv."

Der er en god søgefunktion på deres chat-side, der kan du finde svar på de
fleste spørgsmål om DDV.

c",) Iben

Fra : bj

Dato : 07-04-05 19:10

"Iben" <iso@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kryds eller alle 3 kryds samme dag, det bestemmer du selv."
>
> Der er en god søgefunktion på deres chat-side, der kan du finde svar på de

bj