Xhtml/flash validering?
Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-04-05 10:03

Er der nogen der ved, hvordan flash-film indsættes så de overholder xhtml
standarden. Har forsøgt at at validere siden med W3C xhtml standarden, men
her støder jeg på problemer med de normale flash-koder,. der bruges til at
indsætte swf. på siden.

Håber der er nogen der har et svar!

Fra : Werner Elhauge

Dato : 29-04-05 12:05

Vi er et lille firma, - med en evne til at lande større ordrer end vi kan nå
at lave
Jeg er blevet anbefalet her at afsøge muligheder for at finde assistance til
en række store web-portal projekter som vi har landet i denne nyhedsgruppe.

Er du interesseret i enten at arbejde hjemmefra, - som freelance eller
deltidsansat ­ i hvertfald til en start, - og kan du arbejde selvstændigt,
og kreativt med flash, webdesign og måske også MySQL, asp.net, PHP - Adobe
Photoshop, - og har interesse for at arbejde med web- og
plasmaskærmsløsninger, - så kontakt VISUALL.

Vi vil foretrække at høre fra interesserede som har mulighed for fysisk at
kunne komme til planlægningsmøder min. Hver 14. dag i firmaet lokaler, -
gerne oftere!
Læs evt. Mere om firmaet på www.visuall.dk. På denne hjemmeside viser vi
alene hvad vi primært hvad vi arbejder med for danske tandlæger, - men vi
laver også opgaver for en række andre brancher indenfor design og konsum.

Werner Elhauge
VISUALL

Tlf.: +45 70 22 11 62
mail: we@visuall.dk