Søger Marianne Søndergaard ang. urter.....
Fra : Iben Holst

Dato : 26-04-05 20:39

Kommer du stadig af og til i denne NG - eller er der andre herinde har
kendskab til hende og ved hvordan jeg kan komme i kontakt med hende; har
forgæves forsøgt på hendes mail hos tdcadsl (med gentagne fejlmeddelelser at
hende mailboks er fyldt op!)

Iben

Fra : Agelby

Dato : 28-04-05 15:16

"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forgæves forsøgt på hendes mail hos tdcadsl (med gentagne fejlmeddelelser

Hej Iben,

jeg har sendt en privat mail vedhæftet noget fra Marianne

mvh
Mette Agelby