DAKA
Fra : Marlene

Dato : 25-04-05 19:16

Min nabo sagde nu, at førhen når man fik afregning fra DAKA, så modregnede
de prisen for skindet. Er det stadig sådan???? Det vil jeg da ikke håbe, for
så besvimer jeg, når jeg ser regningen.

Vh. Marlene

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 26-04-05 08:20

Marlene wrote:
> Min nabo sagde nu, at førhen når man fik afregning fra DAKA, så modregnede
> de prisen for skindet. Er det stadig sådan????

Det kan jeg ikke huske noget om fra vores sidste (og eneste) regning fra
dem. Men det er også et stykke tid siden...

> Det vil jeg da ikke håbe, for
> så besvimer jeg, når jeg ser regningen.

Hvorfor? Er det ikke bare en fordel hvis der er lidt nytte ud af en
ellers sørgelig situation?

-dennis

Fra : Marlene

Dato : 26-04-05 08:34

"Dennis Thrysøe" <dennis.FJERN@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem. Men det er også et stykke tid siden...

> Hvorfor? Er det ikke bare en fordel hvis der er lidt nytte ud af en

Jo, sådan kan man jo godt se på det. Men jeg har desværre en livlig fantasi

Mange hilsner

Marlene

Fra : Anet

Dato : 26-04-05 14:18

Se lidt positivt på det. Den gamle hest kan være med til at købe en ny hest
der kan gå og have det godt hos dig på dine folde.

--
Hilsen
Annette

Fra : Madsen

Dato : 28-04-05 07:41

Hej Marlene.

Jeg fik selv i januar - 05 aflivet en hest og her var det osse DAKA der kom
og hentede den. Føsrt nu har jeg fået regningen, da de regner kvartalsvis
bagud. På min regning står der ikke noget om, modregning for skindet, så jeg
tror godt du kan være ganske rolig. Hilsen Heidi

Fra : Marlene

Dato : 28-04-05 08:23

"Madsen" <Q@2.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> tror godt du kan være ganske rolig. Hilsen Heidi

Tak skal du have - det var dejligt at få at vide.

Kh. Marlene