Søger halvpart.
Fra : Christina Jensen

Dato : 07-04-05 19:03

hejsa Gruppe.

jeg søger halvpart, er der nogen der kan hjælpe mig?

KH Christina

Jeg bor i Roskilde

Fra : martin og sanne

Dato : 08-04-05 19:46

prøv at gå ind på http://www.hestenettet.dk/
der er der måske noget du kan bruge

hilsen martin

Fra : Anja Ekstrøm

Dato : 30-04-05 09:52

Hej Christina

Jeg kan ikke hjælpe dig med en part, men jeg kan give dig et godt råd som
har hjulpet mig til de sidste 3 parter (som jeg har haft ganske gratis)

Jeg har sat et opslag op i købmænd og brugser - for der findes som regel
altid nogen derude, som har brug for en hjælpende hånd til at tage hånd om
de dejlige kræ - og uden at skulle tjene på det....

Jeg har lige nu en dejlig part på en dejlig vallak, som jeg fik på den
måde...

Jeg ved ikke om du selv har prøvet tilsvarende, men det har virket
fortrineligt de sidste 5 år for mig....