hvor længe kan et "stof" spores i kroppen
Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-05-05 19:43

jeg kunne godt tænke mig at vide hvor længe speed, hash osv. er i kroppen og
hvordan kan en person testes om han/hun er på "noget" ???

hvordan kan man se om en person er påvirket af sådanne stoofer ?

hvordan kan man som alm. teste om ens ven/veninde er positiv ???

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 10-05-05 20:04

Her kan du læse lidt om det.

http://www.sspmariager.dk/ssp/stoffer.htm
--

Venlig hilsen

Anita

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 12-05-05 21:06

Med spektralanalyse kan ethvert stof spores i et enkelt hår. Altså så længe
håret eksisterer, også efter døden er indtrådt. Men så er det ikke Hash der
er dødsårsagen, det kan man nemlig ikke dø af.

Mvh Thomas Strandvig

Fra : Johnny B 2000

Dato : 12-05-05 21:25

jeg er nok også mere i den tro at det er noget mere "pulveragtigt" jeg søger
info om

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 12-05-05 23:29

Man finder det man leder efter, og ikke alt det andet. Hvad for et pulver
tænker du på?
Mvh Thomas Strandvig

Fra : Johnny B 2000

Dato : 14-05-05 14:01

speed

har nemlig en lille mistanke ....

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 15-05-05 00:40

Tjah, halveringstid 4 dage, men det betyder ikke at alle spor er vær efter
8. 14 dage såskulle den være ren.
Mvh Thomas

Fra : Johnny B 2000

Dato : 16-05-05 08:52

tak for svar

Fra : Tyson

Dato : 29-04-06 03:35

Legoklodser kan de spore op til 6 Aar. efter indtagelse.

Lån en urinprøve at en Clean kammy :(

Fra : Steen

Dato : 30-04-06 02:45

"Tyson" <softhome@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Legoklodser kan de spore op til 6 Aar. efter indtagelse.

Legoklodser???

/Steen