Høj Behandlerbriks ??
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 12:37

Hej
Jeg er ved at lede efter en mobil massagebriks.
Den skal ligge i prislejet 2200-3300 - hvilket vist er meget normalt for en
standard briks
Da jeg skal bruge en briks som kan hæves op i 92 cm´s højde har jeg åbenbart
et problem,
da de brikse jeg har fundet ikke kommer højere op end 86-87- cm.

kender i nogen mobile brikse i nævnte prisleje som kan hæves det extra
stykke ??

vh
Esben

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 08:26

Hej Esben,

du har desværre ret! Jeg sælger nemlig nogle rigtig gode brikse på
http://dkSundhed.dk, men de er "kun" 81 cm. høje. Der er dog metal nok til
at lave et ekstra hul, så den kommer op i 86-87 cm. og kunne vi finde en
smed som kunne lave nogle længere aluminiumsrør, ville det kunne lade sig
gøre.

Men kig på dem jeg forhandler og lad mig høre om du er interesseret, så vil
jeg prøve at gå videre med "konceptet".

Mvh
Lars SnabelA dkSundhed.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 08:16

> [...]
> smed som kunne lave nogle længere aluminiumsrør, ville det kunne lade sig

Nå - det var da ærgeligt - Jeg har lige købt en briks nummeret "mindre" end
den briks du har der er i træ.
De der brikse du har i alluminium ser ellert glimrende ud - de modeller har
jeg slet ikke set da jeg surfede rundt
for at finde en passende briks.

Ang. højden så tror jeg du har ret i at man kunne lave et extra sæt ben der
er længere. Så var man også fri for at bore i de originale ben.

> Men kig på dem jeg forhandler og lad mig høre om du er interesseret, så
> vil jeg prøve at gå videre med "konceptet".

Ideen er fin og skal jeg ha en anden briks i nærmeste fremtid, vil jeg da
vende tilbage til dit site og studere mulighederne.
Jeg troede egentlig ikke at jeg ville få problemer i den dur, når jeg skulle
købe en briks, men der er åbenbart ikke så mange høje massører i verden

vh
Esben