2 gange op til samme prøve
Fra : Jan Pedersen

Dato : 09-05-05 23:58

Må en person der tidligere har taget f.eks. en prøve i Matematik B på HH gå
op i samme prøve igen på en anden uddannelsesinstitution hvis pågældende
bestod første gang ? (dvs. fik en karakter over 5)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 10-05-05 00:54

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> posting:

>Må en person der tidligere har taget f.eks. en prøve i Matematik B på HH gå
>op i samme prøve igen på en anden uddannelsesinstitution hvis pågældende
>bestod første gang ? (dvs. fik en karakter over 5)

Ja. Der skulle vel ikke være noget galt i at gå op igen, og jeg
kender da også en, der gjorde præcist dette (Mat A og Fysik B), men
det ændrer (mig bekendt) ikke ved dit samlede gennemsnit fra
tidligere.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/compare/

Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-05-05 00:28

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender da også en, der gjorde præcist dette (Mat A og Fysik B), men
> det ændrer (mig bekendt) ikke ved dit samlede gennemsnit fra

Tak så afgjorde du lige et væddemål på min uddannelsesinstitution :)