re. damehåndbold
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 18:11

Ja desværre tabte Aalborg DH mod Slagelse, men se det var en halvt fyldt
Brøndby hal, med fan fra Slagelse, men der kom 500 fan fra Aalborg.
Men stemningen, hvor var den henne, Slagelse havde da ingen stemning, især
når man sammenligner med den stemning der er i Gigantium Aalborg, den kan
ikke fortælles, men skal opleves. Og hallen, ja den er total fyldt op med
4600 fan.

Leif Pedersen.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-05-05 19:53

"Leif Pedersen" <leif-pedersen(AT)mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> ikke fortælles, men skal opleves. Og hallen, ja den er total fyldt op med

Ja, kunne godt forestille mig det er en hel vild oplevelse i Aalborg
Gigantium. Havde også overvejet at tage den lange vej fra Sydsjælland derop
for at se returkampen, især hvis de havde fået point i Brøndby-hallen, men
opdagede at der selvfølgelig er udsolgt. Og det er trods alt også lidt langt
væk.

MVH
Hans Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 15:31

> [...]
> derop for at se returkampen, især hvis de havde fået point i
> Brøndby-hallen, men opdagede at der selvfølgelig er udsolgt. Og det er

Ja det er en lang tur fra Aalborg og til Brøndby, og 2 timer senere hjem
igen, vi kom til Aalborg igen kl.23.30.

Leif

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk