problemer med lageregnskab
Fra : ibber

Dato : 04-05-05 19:48

Er kommet i klørene på skattevæsnet, der kræver et komplet lagerregnskab.
fra indkøb til lager til salg

Hvilket jeg ikke aner hvordan man gør er der nogen der kan henvise til et
lagerregnskab eksempler og lign.

Min sag er ganske simpel har haft et lille internet firma der har købt 157
varer og solgt dem igen.
har faktura af vareinkøb og postanvisninger af dem der har købt varer.
men hvem der har købt hvad, har jeg ikke tjek på , derfor problemet med
skattevæsnet

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-05 19:55

Den 04-05-05 20.48 skrev ibber følgende:

> Hvilket jeg ikke aner hvordan man gør er der nogen der kan henvise til et
> lagerregnskab eksempler og lign.

Prøv at spørge i news:dk.erhverv

> har faktura af vareinkøb og postanvisninger af dem der har købt varer.
> men hvem der har købt hvad, har jeg ikke tjek på , derfor problemet med
> skattevæsnet

Det kan umuligt være det, der er skyld i dine problemer med skattevæsenet!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-05-05 16:19

> Det kan umuligt være det, der er skyld i dine problemer med skattevæsenet!

En sag er en sag - og de ansatte bedømmes på hvor mange *sager* de kan løse
hvert år. Derfor er småt bedre

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-05-05 21:29

Den 07-05-05 17.18 skrev Frithiof Andreas Jensen følgende:

> En sag er en sag - og de ansatte bedømmes på hvor mange *sager* de kan løse
> hvert år. Derfor er småt bedre

Der har også kørt en tråd i dk.erhverv. Der kan du se, at det er ibber,
der har fejlfortolket brevet fra ToldSkat. Hans problemer skyldes
selvfølgelig ikke, at han ikke kan sætte navne på, hvem der har købt
hvad. De har fanget ham ind i sigtekornet og har så blot bedt om en
lageropgørelse, sandsynligvis fordi de ikke tror på hans regnskab.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.