Passer PCI-X kort i PCI 64 bit slot?
Fra : Sophus Vørsing

Dato : 02-05-05 23:07

Kære gruppe,

Bare lige for at være helt sikker så kunne jeg godt lige tænke mig jeres
kommentarer til ovennævnte. Helt konkret drejer det sig om at jeg godt kunne
tænke mig at montere et Intel Quad netkort se her :
http://www.pc-netto.dk/default.asp?drl=1&productguid=PWLA8494MT i min Compaq
ProLiant ML 370 G2 server hvori der er 6 stk. 64 bit PCI slot hvoraf de 2
stk. er hotplug.
Er der i øvrigt noget i vejen for at placere netkortet (der ikke umiddelbart
fremstår som et hotplug kort) i en hotplug slot, når bare man ikke bruger
det til hotplug udskiftning?

Mvh Sophus

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 09-05-05 12:52