Mænd
Fra : Nikita

Dato : 25-04-05 20:31

Hejsa Alle

Måske er der en her, der kan svare mig på hvad der er med mænd og
kammerater, hvorfor er det at venskaber jeg har haft i over 3 år, skal
ophøre fordi jeg ikke længere har en kæreste, min tidligere vil nemlig ikke
have at jeg ser "hans" venner, nu vi ikke er kærester mere...

Er det bare en regel?? For sådan en regel har jeg godt nok ikke med mine
veninder hehe

/Nikita

Fra : F.Hansen

Dato : 26-04-05 03:59

"Nikita" <hvisduforstod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> have at jeg ser "hans" venner, nu vi ikke er kærester mere...
>
> Er det bare en regel?? For sådan en regel har jeg godt nok ikke med mine

Hej Nikita

Mig bekendt findes der ikke nogen regel.

Det kan være at han er bange for at kammeraterne, vil synes at du
er mere populær end ham.

Forsæt du da bare med at se dem, det skal ham da ikke bestemme.

Mvh Finn

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-04-05 08:44

Nikita wrote:
> [...]
> mere...
>
> Er det bare en regel?? For sådan en regel har jeg godt nok ikke med

det handler nok om respekt for dem man var venner med "først"....
min erfaring er at når et forhold går i opløsning, så "deler" vennerne sig,
oftest ud fra hvem de havde det længste forhold til, men indimellem sker det
også at der er opstået et mere nært venskab med den modsatte partner, og
derfor går de den modsatte vej....

din ex skal ikke bestemme om hans venner skal have kontakt til dig, men det
kan være de selv vælger at lade være, af respekt for ham....

jeg synes du skal kontakte dine venner og tage en snak med dem.. findce ud
af hvor de står.... det kan jo være at de bare vil give den lidt tid, og så
genoptage den kontakt til dig, når ex'en er kommet lidt ovenpå igen....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på