Svejsesymboler i inventor 9
Fra : peet_dk

Dato : 19-04-05 13:37

Hejsa, jeg har startet en .idw fil, og ønsker at tilføje svejsesymboler. Men
lige meget hvad jeg gør så vender "leaderen" med alt infomationen om
svejsningen altid med enden mod højre, hvad kan jeg gøre for at ændre det så
den drejer mod venstre?

Håber I forstår..

Fra : Leif

Dato : 22-04-05 19:41

"peet_dk" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
> lige meget hvad jeg gør så vender "leaderen" med alt infomationen om
> svejsningen altid med enden mod højre, hvad kan jeg gøre for at ændre det

Øverst i venstre hjørne i svejse-dialogboksen er der nogle "trykknapper".
Det gælder også for de andre symboler der er vist f. eks. om svejsningen
skal
gå rundt om emnet - så trykker du på nederst i højre hjørne.
Når du trykker en gang på dem vælger du ændringen - prøv dig lige frem

Håber du forstår meningen med det.

Default-værdien / retning er afhængig af din idw template.

Mvh, Leif