Problem med visning af flash site - Hjælp ~
Fra : Leon 2100

Dato : 18-04-05 19:52

Hejsa,

Jeg har et spørgsmål vedrørende 2 sites:

1) http://www.asynja.dk
2) http://www.annabloch.co.uk

Først - Kan I se siderne?

Dernæst, der er problemer med at 1) loader fint, men at 2) derimod ikke gør.

Begge sites er lavet ud fra samme 'grundstruktur', men det ene 2) vil
ikke vises i IE :( Det ses fint på min mac med Firefox 1.0.2

Nogen idéer til hvad der kan være galt?

Pfh. tak for hjælpen!

Mvh. Leon
leon@niksennbronx.dk
Fjern 'niksen'

Fra : Kjell Henry Skåden

Dato : 18-04-05 20:31

Leon 2100 wrote:
> [...]
>
> Begge sites er lavet ud fra samme 'grundstruktur', men det ene 2) vil
> ikke vises i IE :( Det ses fint på min mac med Firefox 1.0.2

Sidene er meget elegante og smukke at se på i Mozilla Firefox v1.0.3

--
Kjell Henry Skåden
http://home.online.no/~old.navy/

-------
Gack därhän och skåden
http://home.online.no/~old.navy/Totti/
-------

Fra : Leon 2100

Dato : 18-04-05 21:28

Kjell Henry Skåden wrote:

> Sidene er meget elegante og smukke at se på i Mozilla Firefox v1.0.3

Bukker og takker ydmygst! Tror måske at det er noget med at siderne er
hostet hos to forskellige udbydere... Roder videre... Hmmm...

Mvh. Leon
leon@niksennbronx.dk
Fjern 'niksen'

Fra : Leon 2100

Dato : 19-04-05 17:02

Leon 2100 wrote:
> Tror måske at det er noget med at siderne er
> hostet hos to forskellige udbydere... Roder videre... Hmmm...
>
> Mvh. Leon
> leon@niksennbronx.dk
> Fjern 'niksen'

Hmm... mærkeligt, jeg slettede indholdet på serveren og uploadet igen og
nu virker det...

Computere - Tsk tsk :)

Mvh. Leon