Tilsvarende flash-banner søges
Fra : Thomas VJ

Dato : 15-04-05 21:11

Hejsa,

Jeg har fået lavet et flash banner til min hjemmeside, og banneret har ikke
været på nettet i mere end 2 dage før jeg har fået en trussel om civilt
søgsmål, fordi mit banner ligner et andet banner på nettet. Derfor vil jeg
høre om der er nogle af jer flash-freaks der kender til bannere der
designmæssigt ligner det, der ligger i toppen på min hjemmeside:
http://dykkerteori.dk
Endnu bedre er det, hvis i kan henvise til et flash banner, der kører den
modsatte vej af mit nuværende.

Umiddelbart vil jeg mene at man ikke kan copyrighte den metode at vise
billeder på.
Hvad mener i?

På forhånd tak,

Håber ikke mit spørgsmål er komplet OT. I så fald beklager jeg!

--
Med venlig hilsen,
Thomas VJ

Fra : Alx Zak

Dato : 01-05-05 22:57

Hej hej.
Synes også det lyder lidt fjollet. Det er da en kendt metode at præsentere
flere billeder på.
Ved du om han så også vil sagsøge almindeligt lysaviser?

Jeg kunne forestille mig han kunne få ret hvis det var hans egne billeder,
du havde fundet på hans hjemmeside eller hvis du på en eller anden fik fat i
hans kode og så bare skiftet billederne ud.
Men jeg synes det ser fint ud. Enkelt og behageligt at se på.

Har du et link til det banner han påstår du har efterlignet?

--
Venlig Hilsen Alex.
Få konstruktiv kritik og andres synspunkter på dine projekter på:

Fra : Thomas VJ

Dato : 08-05-05 15:11

"Alx Zak" <alex@zakrisson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du havde fundet på hans hjemmeside eller hvis du på en eller anden fik fat
> i hans kode og så bare skiftet billederne ud.

Billederne er alle mine egne og jeg har desværre ikke de store evner udi
flash, og har derfor fået designet mit banner "i byen". Min advokat har i
øvrigt samme holdning til sagen som dig, så jeg tager den med ro ...

> Men jeg synes det ser fint ud. Enkelt og behageligt at se på.

Tak! Jeg er også selv ganske godt tilfreds med designet.

> Har du et link til det banner han påstår du har efterlignet?

Søg på google efter Amager dykker center ...

Tak for dit input Alex!

--
mvh,

Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 14-07-05 17:10

> Søg på google efter Amager dykker center ...

http://www.amagerdykkercenter.dk/

... jeg synes ikke at du skal tage det så tungt. Det ville næsten være det
samme, hvis han bare sagsøgte dig for at bruge flash...

Kenneth