Gode obligationer.
Fra : Bjørn[9000]

Dato : 14-04-05 19:07

Hej gruppe,

Jeg sidder og overvejer at smide nogle penge i obligationer. Ikke det vilde
beløb, men sådan rundt regnet omkring 5000,- som jeg vil fyre afsted.

Kan I foreslå mig nogle der giver et godt afkast? Har hørt at
statsobligationer ikke giver det vilde, men til gengæld er ligeså sikre som
amen i kirken. Jeg vil gerne prøve noget der er lidt mere risky.

Håber I kan hjælpe mig.

- Bjørn.

Fra : jo

Dato : 14-04-05 20:01

Med så lille et beløb kan det næppe give overskud fordi der er
* transaktionsgebyrer for handel
* VPgebyrer
* brev om rente og udtrækningsgebyr
* kontoudtogsgebyr

En tommelfingerregel jeg ikke har checket siger at man skal købe for
mindst
50.000 kr før det giver overskud.

PH

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 07:50

"jo" <dsl171956@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

| En tommelfingerregel jeg ikke har checket siger at man skal købe for
| mindst
| 50.000 kr før det giver overskud.

Hvad med en "pulje" hos en af bankerne, fx. Nordea, som kun investere i
obligationer?.

Fra : Henrik k

Dato : 02-05-05 19:38

Sydbank er noget nær verdensmestre i obligationer i højrente lande! Det du
skal er at købe aktier ovennævnte investeringsfond.

mvh henrik