ACTERA behandling
Fra : Stig Elhøj

Dato : 13-04-05 14:55

Hej

Er der nogen i dette forum, som har nogen erfaring med ACTERA behandling ?
Der kan læses om behandlingen på følgende hjemmeside :
http://www.acterabehandling.dk

Da jeg har nogle af de symptomer, de nævner, har jeg tænkt mig at prøve
behandlingen. Med mindre der er nogen her i forummet der råber STOP.

M.v.h.
Stig

Fra : G B

Dato : 13-04-05 20:40

"Stig Elhøj" <stige@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Da jeg har nogle af de symptomer, de nævner, har jeg tænkt mig at
> prøve behandlingen.

Det lyder spændende - specielt hvis du vender tilbage med en evaluering (om
det virker eller ej).

Jeg må indrømme, at jeg er skeptisk, men man ved jo aldrig?

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Jytte Knudsen

Dato : 05-08-05 13:32

Hej Stig.

Jeg er netop gået i gang med Acterabehandling. Jeg har nu fået 2
behandlinger og skal have en serie på 12.
Jeg ved af gode grunde ikke om det virker efter hensigten, men jeg håber det
selvfølgelig. Dog kan jeg mærke, at der sker "noget" positivt i kroppen.
Jeg skal vende tilbage, når jeg ved noget mere.

Venlig hilsen
Jytte

Fra : Steen

Dato : 05-08-05 14:14

Jytte Knudsen wrote:

> Hej Stig.

Hej Jytte. Jeg hedder nu ikke Stig.

Som beskrevet på http://www.actera.as/? Hvorfor? Har du for mange penge?

> Jeg ved af gode grunde ikke om det virker efter hensigten, men jeg
> håber det selvfølgelig. Dog kan jeg mærke, at der sker "noget"
> positivt i kroppen. Jeg skal vende tilbage, når jeg ved noget mere.

Det ligner umiddelbart noget plattenslageri, men jeg glæder mig til at høre
dine erfaringer med behandlingen.

/steen

Fra : Jytte Knudsen

Dato : 06-08-05 04:05

Hej Steen.
Jeg var også skeptisk, fordi det lyder næsten for godt til at være rigtigt.
Og nej, jeg har ikke for mange penge, men jeg har for meget ubehag og
smerter til ikke at forsøge, når alt andet ikke har hjulpet mig. Vender
tilbage!
VH. Jytte