Netværksprinter
Fra : Ole

Dato : 07-04-05 12:25

Hej

Er der nogen, der skulle kende til en multifunktionsprinter (både printer,
scanner og kopimaskine), der kan bruges i netværk. Udstyret skal kunne
printe i farver. Det vil være en MEGET stor fordel, hvis den kunne fungerer
med en trådløs router, der kører 802.11G, er WPA-PSK krypteret, og mac
filtrering er aktiveret. Den kan til nød køre RJ45 kablet, men jeg vil
foretrække, at den skulle stå et bestemt sted, hvor det ville være
besværligt at trække kabler.

Alternativt, har jeg en multifunktionsprinter i forvejen (Canon Smartbase
MPC200), der pt er forbundet til den ene pc. Hvis det er muligt, hvordan kan
man få denne til at fungere på et trådløst netværk ?

Ole