Subutex
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 05-04-05 14:31

Hej NG

Jeg har nogle spørgsmål vedr. Subutex.

En af mine venner har desværre fået et heroin misbrug men er nu
heldigvis kommet i behandling. Hun får et stof som hedder Subutex.
Jeg har forstået at det er en slags morfinpræparat som tager
abstinenserne.
Men er det korrekt at det også virker sådan at, hvis man indtager
feks. heroin under behandlingen så vil ruseffekten udblive.?
Hvor længe vil denne virkning vare efter sidste indtagelse af subutex?

mvh
Karsten
http://hjem.get2net.dk/Pallesen/

Fra : Tec_Raven

Dato : 17-04-05 21:22

"Karsten Nielsen" skrev d. 05-04-05 14:31 dette indlæg :
> [...]
> feks. heroin under behandlingen så vil ruseffekten udblive.?
> Hvor længe vil denne virkning vare efter sidste indtagelse af subutex?

ja de virker lige som antabus på en alkoholiker,men det kommer oxo lidt
an på hvor mange mg hun for vis man for 8mg så kan man ikke få heroin
til at virke,vis man kun for 2mg så skal man tag meget store mængder for
at mærke lidt,har selv fået dem engang de er skam gode nok vis man har
et ønske om at blive clean,men det skal komme inde fra ikke fordi ens
mor og osv ønsker det .HUN SKAL ønske det for hendes skyld.De sidder i
kroppen op til 36 timer og self oxo an på hvor længe hun har fået
dem,men et godt råd tag dem i et godt stykke tid ind til hun har fået
lidt styr på sin hvær dag og begynder og få en anden omgangs kreds, og
prøv at gå til nogen NA møder,eller find et værested for clean
narkomaner og hør om hun må komme der når hun er på subutex. men spørg
vis der noget har selv været i den båd

http://www.kandu.dk/