Søger Flash animations hjælp
Fra : søren

Dato : 03-04-05 11:04

Jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvilket program jeg
skal bruge til at lave flash animationer. Det som jeg gerne vil
er at lave en guide til hvordan man opretter pop3 kontoer i
outlook så man skal kunne se fra start til slut hvordan det hele
gøres ligesom man normalt kan se det på skrivebordet hvor man
klikker på start og så fremkommer menuen og man kan videre se
hvad man skal gøre.

Musen skal kører hen over skærmen og vise hvor man skal klikke
eller skrive nået information.

Jeg håber meget på at der sidder nogle derude i Danmark som selv
har lavet sådan nået animation før og kan hjælpe mig tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-04-05 07:15

[...]

>Musen skal kører hen over skærmen og vise hvor man skal klikke
>eller skrive nået information.

kig efter 'Captivate' fra Macromedia.. det kan lige præcis det du
eftersøger.. og så er der endda en 30-dages trial, du kan downloade..

http://www.macromedia.com/software/captivate

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Martin Schadegg Rasc~

Dato : 06-04-05 13:51

Man kan få programmer der kan optage hvad man gør på skærmen. Det
vil klart være det næmmeste, men hvis du skal lave noget
animation så få fat i mediator. det er nemmere at arbejde med.