Hjælp til Flash spil
Fra : daniel flensborg

Dato : 31-03-05 19:20

Hej alle sammen.

Jeg er igang med at udvikle et online flash spil som du kan
spille ligesom www.battleon.com. Hvis nogle af jer har nogle
(gerne danske, men hvis ikke så er engelske ok), oplysninger om
hvordan man laver flash spil, eller i det hele taget bare noget
om flash på dansk, så vil jeg blive meget beæret over at se det
:)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Schouenborg

Dato : 31-03-05 21:39

<klip>
> [...]
> hvordan man laver flash spil, eller i det hele taget bare noget
> om flash på dansk, så vil jeg blive meget beæret over at se det

Jeg kan anbefale FlashKit:
http://www.flashkit.com/board/forumdisplay.php?forumid=5

Mvh,
Schouenborg

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 01-04-05 06:37

[...]

>Jeg kan anbefale FlashKit:
>http://www.flashkit.com/board/forumdisplay.php?forumid=5

jeg er faktisk begyndt at holde op (!) med at anbefale folk flashkit
til noget som helst.. flashkit er efterhånden ikke andet end en stak
organiserede fla'er med ukontrolleret indhold i MEGET svingende
kvali..

men google plejer nu at virke, hvis man søger på de rigtige ord som
f.eks. 'flash game tutorial':

http://www.flashdeveloper.nl/g_flash_game.html

Mvh
Bo Kamp Dudek