Dropper mit indlæg, da jeg ikke tør vække ~
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 28-03-05 20:44

Men dette skal dog ud...

Efter en hurtig søgning/gennemgang se jeg at G.B. er overalt, ca.845 indlæg
fordelt på de ca. 35 grupper jeg abb. på. Hans indlæg er så fyldt med brok,
galde, bedrevidenhed og legen civil politi at det grænser op til en eller
anden form for sygdom. Få dig et liv G.B.

Mvh.
Simon

Fra : KL

Dato : 28-03-05 22:14

Hvor er jec enig med dig
K.L

Fra : GB

Dato : 29-03-05 00:01

"KL" <mamsen@c.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor er jec enig med dig

Hvem er jec? Og hvor ved du det fra?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : GB

Dato : 28-03-05 23:57

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Få dig et liv G.B.

Lær at bruge dit killfilter.

Fra : GB

Dato : 29-03-05 00:40

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men dette skal dog ud...

Ved nærmere eftertanke: Hvad er det, som ikke "kom ud"? En reklame for et
fup-præparat eller et pyramidespils-selskab?

Fra : John J.

Dato : 29-03-05 12:03

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> skrev:

| Efter en hurtig søgning/gennemgang se jeg at G.B. er overalt, ca.845 indlæg
| fordelt på de ca. 35 grupper

Lol, det var fandme ikke så lidt :D

| anden form for sygdom. Få dig et liv G.B.

Uha da da, er man mon fanget i (fiske)nettet:
http://www.ludomani.dk/internettest2.htm ;)

Fra : drift

Dato : 29-03-05 12:35

> [...]
> galde, bedrevidenhed og legen civil politi at det grænser op til en eller
> anden form for sygdom. Få dig et liv G.B.
http://www.google.com/groups?hl=da&lr=&as_drrb=b&q=author%3Anonono@nospam.invalid&btnG=S%C3%B8g&as_miny=2005&as_minm=1&as_mind=1&as_maxy=2005&as_maxm=12&as_maxd=31

Viser 934 indlæg siden 01 januar 2005 til nu
Arbejdsløs?

Fra : G B

Dato : 11-04-05 19:13

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men dette skal dog ud...

Tag en tudekiks.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 14-04-05 10:17

> [...]
>Helt enig - han fylder for meget. Ofte t r o r han for meget og ved i
>virkeligheden for lidt- det har han bare ikke selv opdaget- denne georg b.

vh.
soldaten

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 18-04-05 18:59

... glad for at se at det ikke kun er mig der syntes GB`s uvidenhed fylder
for meget,

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 14-04-05 10:06

> [...]
>
> Mvh.
> Simon
>Helt enig- han fylder for meget og ved for lidt.

venlig hilsen
den fredselskende soldat