Indkaldelse til general forsamling
Fra : BMF

Dato : 26-05-01 11:19

I anledning af vores folkevalgtes manglende indsigt.
Indkalder vi hermed til stiftende general forsamling af Hash-Klubben.
General-forsamlingen afholdes Lørdag d. 9/6-2001 kl.13:00
På adressen Sønderbrogade 63II - 8700 Horsens
Formålet med foreningen vil være:

Punkt 1: at få rygerne i Danmark til i samlet trop
at kæmpe for en legalisering af Hash som bl.a. rusmiddel..
Der findes idag et hav af små hash-klubber og grupperinger i Danmark.
I samlet flok vil vores chancer for at få gennemtrumfet en legalisering
mange dobles. Og vi anser det derfor for en nødvendighed med en forening,
hvis formål er at opbygge et samarbejde mellem disse klubber og
grupperinger.

Punkt 2: At skabe et økonomisk grundlag for en politisk kamp
for legalisering af Hash.
Det er f.eks. en bekostelig affære for et evt. parti at skaffe sig de
underskrifter der er nødvendig for opstilling til folketinget.

Efter general-forsamlingen håber vi at solen skinner således at vi kan
beværte jer med en lille bid brød i naturlige omgivelser(haven).
Før vi ryger foreningen ind med en jordfed af gigantiske dimensioner.

Tilmelding til general-forsamlingen kan foretages på
http://www.hampnet.dk/hashklubben
Her vil du også kunne se et udkast til et sæt formålsparagraffer.
eller på tlf nr 75 62 55 11
(og spørg efter Henrik)

Mange Røgede Hilsner
Henrik Ramstedt
henrik@ramstedt.dk
http://www.hampnet.dk

Fra : Claus

Dato : 26-05-01 12:26

BMF skrev i meddelelsen <9envnm$5pa$1@news.inet.tele.dk>...
>I anledning af vores folkevalgtes manglende indsigt.
>Indkalder vi hermed til stiftende general forsamling af Hash-Klubben.

Intersant initiv som jeg vil følge på sidelinjen. Jeg ryger ikke selv så
jeg vil ikke være medlem.

Men spændende at følge.

Måske jeg skulle lave en forening for " afskaffelsen af afgifter på
spititus "

Hilsen Claus.

Fra : BMF

Dato : 26-05-01 13:34

Vidersendt af undertegnede med tilladelse af Henrik Ramstedt
Med venlig hilsen

Peder Svendsen