Behandlingsgaranti
Fra : T.K.BOI

Dato : 18-03-05 19:27

Det danske behandlingssystem bygger på en stor løgn.
Den behandlingsgaranti der blev lovet da regeringen trådte til er en fiasko.
Der er ingen forandrindringer sket med den undtagelse at forskellige tiltag
har fået nye navne så der ikke kan påstås,
at der ikke finder behandling sted men medicinvedligehold.
Jeg var lige nød til at lukke lidt galde ud da jeg havde søgt døgnbehandling
men fået afslag, med den begrundelse at de ikke havde flere tilbud til mig
fordi jeg havde fået så mange tilbud (jeg har været misbruger fra 1997 og
fik et døgnbehandlingstilbud i 20004 på 4 måneder ) dette lykkedes ikke for
mig men jeg synes da ikke at det er begrundelse nok for at afskrive mig for
altid.
Så efter rådgivningscentrets opfattelse er det nok at tilbyde mig at måtte
komme i den tilhørende cafeen og deltage i underholdningsgrupperne.
Men da der ca. dør en misbruger pr. måned i Fredericia mener behandlerne
måske at problemet løser sig selv.