Ny hjemmeside
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 08:51

Hej Alle
Så nu har jeg fået sat en ny hjemmeside sammen:
www.annejuul.dk
Kom endelig med lidt feedback.
KH Anne

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 13-03-05 11:29

AJC wrote:
> Hej Alle
> Så nu har jeg fået sat en ny hjemmeside sammen:
> www.annejuul.dk
> Kom endelig med lidt feedback.
> KH Anne

Hejsa.

Der er flere ting der ville være godt at rette - og har du mod på en god
kritik, så prøv dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Mvh Thomas

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 15-03-05 14:33

AJC wrote:
> Hej Alle
> Så nu har jeg fået sat en ny hjemmeside sammen:
> www.annejuul.dk
> Kom endelig med lidt feedback.

Lidt hurtig feedback:

Det er ikke til at se at menuen er en menu, der er ingen streger under
linksene og når man kører musen henover skifter den ikke markør til en
finger.

De "omvendte" farver på bogstaverne a-n-n-e i menuen gør bare menuen
rodet at se på, en bedre markering ville være en /lidt/ anden farve end
den farve de andre bogstaver har, men ikke så stor forskel som nu.

Næste/Tilbage links v. de enkelte gallerier er ikke tydelige nok, det er
ret nemt at overse at de er der, så man kun får set det første billede.

Du har glemt http:// foran linket til artmoney sitet på din artmoney side.

Men bortset fra det, så er det jo nogle fede malerier du har lavet :)

--
Mvh. Nezar Nielsen