Engelsk sproget uddanelse
Fra : Kristian

Dato : 13-03-05 02:10

Hvilke uddanelser findes der i Danmark som kun foregår på engelsk, som er
fuldtidsuddanelser så man kan få opholdstilladelse til dem ?

Har nemlig en bekendt fra udlandet der gerne ville studere i Danmark, helst
engelsk men ser ikke ud til at være muligt på universitetet uden at man har
dansk prøven.

Hvilke andre ligende uddanelser findes der og hvor ? Jylland er at
foretrække.

Venligst Kristian

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 13-03-05 16:03

"Kristian" <falk-petersen@adslhome.dk> posting:

http://www.ruc.dk/ruc_en/studying/

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/opera-ie/

Fra : Kristian

Dato : 16-03-05 15:50

Tak

Ingen andre med engelsk uddanelser ?

Helst Jylland

Fra : Linnea 5250

Dato : 20-03-05 18:54

Hej Prøv på www. sdu.dk

hygge kalle

Fra : Mikey78

Dato : 15-05-05 10:44

"Kristian" <falk-petersen@adslhome.dk> wrote in news:cIXZd.270$fF1.143
@news.get2net.dk:

> Tak
>
> Ingen andre med engelsk uddanelser ?
>
> Helst Jylland

Jeg læser selv Engelsk på SDU i Kolding, hvor flere studerende er
udlændinge, så umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne
være et bud.
Jeg kan dog ikke finde en Engelsk-sproget præsentation af studiet (egentlig
lidt for dårligt), men det ved jeg at du kan få på universitetet i
skriftlig form.

Her er link på Engelsk omkring SDU i Kolding.
http://www.sdu.dk/indexE.html

Mikey

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 22-03-05 11:27

"Kristian" <falk-petersen@adslhome.dk> writes:

> Ingen andre med engelsk uddanelser ?

<http://www.kvl.dk/pren.asp?mall=1&menu=2&niva=112>

Den eneste side jeg kunne finde om KVL's engelsksprogede uddannelser er
skrevet på dansk...

Generelt er kvaliteten af KVL's websider et glimrende udtryk for det
kompetanceniveau du vil finde overalt på institutionen.

> Helst Jylland

Prøv at kontakte studievejledningen på universiterne i Aalborg og
Århus.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-03-05 22:16

Per Abrahamsen <abraham@dina.kvl.dk> posting:

>Generelt er kvaliteten af KVL's websider et glimrende udtryk for det
>kompetanceniveau du vil finde overalt på institutionen.

Det er -- så vidt huskes -- ganske få måneder siden, Opera ikke
måtte blive lukket ind. Der blev oplyst, at Opera er en "gammel"
browser (det er på sin vis korrekt; omkring 10 år).
Den sag oplyste jeg webmasteren hos KVL om for _to_ år siden.