EDB-bøger gives væk
Fra : Per Ekelund

Dato : 09-03-05 09:45

Jeg har ryddet op i mit bibliotek og vil smide en del lidt ældre bøger væk,
bl.a. om nettet, Windows 95 og Pascal (ikke noget om VB!). Er der en, der er
interesseret i at afhente en hyldemeter bøger gratis? 33 32 20 02

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 09-03-05 18:36

Per Ekelund wrote:
> Jeg har ryddet op i mit bibliotek og vil smide en del lidt ældre bøger væk,
> bl.a. om nettet, Windows 95 og Pascal (ikke noget om VB!). Er der en, der er
> interesseret i at afhente en hyldemeter bøger gratis? 33 32 20 02

Hvilket postnummer bor du i?
Kan du ikke tage et billede af bogryggen af alle bøgerne, eller levere
en liste?

Dog er det vist off topic her. Du pointerer jo selv, at det ikke har
noget med VB at gøre.

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der