Live Rollespil i fredericia...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-03-05 15:24

Nytilflyttet til fredericia (eller hjemvendt*G* afhængigt af øjnene der ser)
har vi jo fået en knægt med der i det sjællandske blev bidt af en gal ork og
gerne vil fortsætte sin kamp imod dem.....

men hvor pokker kan man den slags her i området når nu vi har bosat os midt
i den indre by??
nogen der kan hjælpe?

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Zenia & Janus

Dato : 10-03-05 20:48

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne vil fortsætte sin kamp imod dem.....
>
> men hvor pokker kan man den slags her i området når nu vi har bosat os

Hej Sabina
Der foregår faktisk en del i Fredericia, så vidt jeg har forstået - jeg
spiller ikke selv, men følger da lidt med i det.
FLROL står for noget, ved jeg - http://www.flrol.dk/home.htm
Så er der Darkness inc, som startede med noget vampyrrollespil for nylig,
men det er nok for de lidt ældre (og deres hjemmeside ligger på frac.dk, som
er nede).
Der foregår vist også noget i Erritsø, som jeg ikke lige husker navnet på -
men prøv at hive knægten med på Biblioteket en dag, så finder vi et par gode
bøger og nogle adresse (reklame, reklame, reklame)

Mvh Janus A.