Køb af Homøepatisk medicin i et EU-land
Fra : Preben Andersen

Dato : 07-03-05 08:29

Kan man købe Homøopatisk medicin i et EU-land via internettet uden at få
problemer med Told&Skat?
Hvor er det bedst at købe?

mvh
Preben

Fra : Viggo

Dato : 07-03-05 11:09

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man købe Homøopatisk medicin i et EU-land via internettet uden at få
> problemer med Told&Skat?
> Hvor er det bedst at købe?
>
> mvh
> Preben

Vi køber homøopatisk medicin på Altstadt Apotheke i Flensburg. Dog ikke på
nettet, men med brev eller fax. De sender fra Danmark en gang om ugen, så
det er en dansk pakke, du modtager. Der er vedlagt et indbetalingskort til
en dansk konto.
Der er ikke noget ulovligt i det, så vidt jeg ved.
--

Vh
Viggo

Fra : Viggo

Dato : 07-03-05 11:14

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man købe Homøopatisk medicin i et EU-land via internettet uden at få
> [...]
Fandt også lige dette under DRs lægebrevkasse på
http://www.dr.dk/p4/sundhed/manus/uge24.shtml
Lytteren vil have gavn af et tilskud af stærke B-vitamintabletter samt
alfa-liponsyre, der er et vigtigt hjælpeenzym i stofskiftet og en del af
antioxidant-netværket, der bl.a. modvirker ændringerne i glukose-, fedt- og
proteinstofskiftet hos diabetikere. Man skal tage 200 mg 3 gange dagligt, og
ved bedring kan man gå ned til 1-2 tabl. dagligt. Fås i Tyskland i håndkøb
(Altstadt-Apotheke i Flensburg. Tlf. 0049-461 26004. Fax 0049 461 180 711.
De leverer til hjemadressen. Afregning kan foretages via BG Bank nr
577-9545). Kan hjemtages lovligt til eget brug.

--

Vh
Viggo

Fra : Steen

Dato : 27-04-05 14:20

Preben Andersen wrote:

> Kan man købe Homøopatisk medicin i et EU-land via internettet uden at
> få problemer med Told&Skat?
> Hvor er det bedst at købe?

Brug postevand fra hanen i stedet - det virker lige så godt, og er meget
billigere.

/steen

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-04-05 15:32

"Steen" <virker@ikke.invalid> wrote in message

> Brug postevand fra hanen i stedet - det virker lige så godt, og er meget
> billigere.

Har du ikke andet at lave end at svare på indlæg, der er 50 dage gamle? Og
er du lige så dum, som du lyder til?

/Preben