Hyponose på Fyn - hvor?
Fra : Helle

Dato : 06-03-05 22:23

Er der nogen som kan anbefale en rigtig god hyponotisør på Fyn? Helst så tæt
på Svendborg som muligt. Kunne godt tænke mig at prøve det nemlig.

Mvh Helle

Fra : Carsten

Dato : 09-03-05 11:55

Nu er jeg ganske vist ikke fra Fyn, så jeg kan sikkert ikke hjælpe dig selv,
men hvad kunne du egentlig tænke dig at bruge en hypnotisør til?

mvh

Carsten

Fra : Helle

Dato : 09-03-05 13:02

"Carsten" <cm56@milnet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er jeg ganske vist ikke fra Fyn, så jeg kan sikkert ikke hjælpe dig
> selv, men hvad kunne du egentlig tænke dig at bruge en hypnotisør til?
>
> mvh
>
> Carsten

Hejsa.
Jeg ville gerne prøve hypnotisør ifm noget angst, seksuelle overgreb og
overvægt.

Mvh Helle

Fra : GB

Dato : 09-03-05 18:29

"Carsten" <cm56@milnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er jeg ganske vist ikke fra Fyn, så jeg kan sikkert ikke hjælpe dig
> selv, men hvad kunne du egentlig tænke dig at bruge en hypnotisør til?

Hypnose kan vistnok hjælpe med til at løse op for psykiske spændinger ved
at man konfronterer nogle af de ting, man vil fortrænge i "normal
dagsbevidsthed". Jeg er dog langt fra ekspert - er der en hyp'tisør til
stede?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Anders Ravn

Dato : 08-07-05 15:18

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan anbefale en rigtig god hyponotisør på Fyn? Helst så
> tæt på Svendborg som muligt. Kunne godt tænke mig at prøve det nemlig.

Kender ikke nogen i Svendborg, men har selv været ved Jean Felix i Odense.
Jeg synes det har hjulpet på min panik-angst, men dog er den ikke helt
forsvundet.

- Anders

Fra : news.stofanet.dk

Dato : 14-08-05 23:38