Akupunktur og soneterapi
Fra : Børge Nilsen

Dato : 04-03-05 14:38

Hei!

Jeg begynte med akupunktur og soneterapi i går, og har ingen erfaringer med
det fra tidligere.

Er det noen her som kan dele sine erfaringer med meg? Jeg går til
behandling for angst. Så nå går jeg bare ¨å kjenner etter om jeg merker
noe...
Dere som har erfaring tok det lang tid før dere merket noen bedring?

Blir glad for alle som svarer=)

Inger-Lill

Fra : Bjarne Krog

Dato : 08-03-05 13:56

Hejsan

Jeg er selv akupunktør, og hjælper mange af med deres angst problemer,
men du kunne evt. også prøve noget der hedder TFT det er tanke felt
terapi, slå det evt. op på google

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

Fra : Astrid Lund

Dato : 08-03-05 21:58

On Tue, 08 Mar 2005 13:56:10 +0100, Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk>
wrote:

>Hejsan
>
>Jeg er selv akupunktør, og hjælper mange af med deres angst problemer,
>men du kunne evt. også prøve noget der hedder TFT det er tanke felt
>terapi, slå det evt. op på google

Jeg opplevde skikkelig angst for noen år tilbake og hadde stort
utbytte av en god akupunktør! Tror ikke det er stor forskjell mellom
danske og norske utøvere i dette faget. Reaksjonen var formidabel -
første gang, merket ingenting - andre gang - klarte nesten ikke gå,
søvnig, slapp, benene ville ikke være med meg. Etter den gang hadde
jeg bare opptur Kan anbefales!!

--
Astrid

Fra : Lene

Dato : 22-03-05 10:49

"Bjarne Krog" skrev i en meddelelse:
" men du kunne evt. også prøve noget der hedder TFT det er tanke feltterapi"

Hvad med EFT ?

MVH Lene

www.eftdanmark.dk