Hyben mod slidgigt?
Fra : SørenFisker

Dato : 04-03-05 11:13

Hej gruppe!

Er der nogen, der har erfaring med hyben (i en eller anden form) mod
slidgigt?
I givet fald hører jeg meget gerne, evtl. med priser og henvisninger (hvis
det kan gå an?)

Hilsen
Søren

Fra : GB

Dato : 07-03-05 20:13

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen, der har erfaring med hyben (i en eller anden form) mod
> slidgigt?

Det vil nok give bedre resultater at bruge glukosaminsulfat.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Brian Olesen

Dato : 02-04-05 18:19

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slidgigt?
> I givet fald hører jeg meget gerne, evtl. med priser og henvisninger (hvis

Hej Søren
Jeg har personligt virkelig stor gavn af hybenkapsler. Eneste ulempe er, at
man skal spise en ret stor portion af dem.
Der er nogle der hedder langelands kapsler. De er ret gode.
Ka' ikke huske, hvor jeg har dem fra.

Man tager 3 til 5 kapsler om dagen og virkningen kommer efter nogle få dage.

Mvh. Brian

Fra : India

Dato : 25-05-05 18:21

Hejsa Søren
Ja jeg har selv spist hyben mod slidgigt, og det er meget virksomt. Du kan
købe hybenkapsler hos drogeriet og matas.

Her er linket til Drogeriets hjemmeside.

http://www.natur-drogeriet.dk/frame.cfm/cms/sprog=1/grp=1/menu=1/

--
Venlig hilsen fra

---