Ønsker å kjøpe Akupunkturboken 1 og 2 av P~
Fra : Richard

Dato : 01-03-05 23:25

Mail til ricmaloe_fjern_denne_@online.no om du vil selge.

De er dessverre umulig å få tak på her i Norge

Richard
Oslo

Fra : GB

Dato : 02-03-05 00:12

"Richard" <ricmaloe_remov_ethis@online.no> skrev i meddelelsen

> De er dessverre umulig å få tak på her i Norge

Kan du ikke bare bestille dem fra Per Lauborg selv?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Richard

Dato : 02-03-05 23:00

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Richard" <ricmaloe_remov_ethis@online.no> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke bare bestille dem fra Per Lauborg selv?

Jeg visste ikke at det gikk an. Så det vil jeg gjerne,

Kan noen bidra med adresse eller epost til Per Lauborg??

mvh
Richard

Fra : Viggo

Dato : 03-03-05 11:00