Gamle eksamensbeviser
Fra : Tine

Dato : 01-03-05 15:42

Jeg står i den dumme situation at jeg skal bruge mine gamle eksamensbeviser,
men har desværre mistet dem i forbindelse
med flytning fra en x-kæreste. Jeg har ikke mulighed for at få dem igen.
Tror i jeg kan kontakte min gamle skole og har de mon kopi af dem? Eller
hvor kan jeg evt. få fat i dem. Det er fra folkeskolen og det er
eksamensbeviser fra ca 11-12 år tilbage.

Håber nogen kan hjælpe mig med hvad jeg gør.

Knus
Tine

Fra : Helle

Dato : 01-03-05 15:58

"Tine" <tine@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eksamensbeviser fra ca 11-12 år tilbage.
>
> Håber nogen kan hjælpe mig med hvad jeg gør.

Du kan da i hvert fald prøve at kontakte din gamle skole men ellers tror jeg
faktisk ikke de gemmer dem i så pokkers mange år...men prøv, det kan der i
hvert fald ikke ske noget ved.

Mvh Helle

Fra : Per Rønne

Dato : 01-03-05 20:03

Helle <mail@hellenielsen.dk> wrote:

> [...]

> faktisk ikke de gemmer dem i så pokkers mange år...men prøv, det kan der i

Det gjorde mine gamle skoler, såvel folke- som gymnasieskole, da jeg fik
mine stjålet ved et indbrud på kollegieværelset. Så jeg manglede såvel
real- som studentereksamensbeviser. Ikke at jeg dog i dag har brug for
dem, med en embedseksamen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik

Dato : 09-03-05 11:19

Det var dog utroligt??
du skriver selv om du kan spørge din gamle skole om det...SÅ GØR DOG
DET.....

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 12-03-05 17:05

"Henrik" <H.Hilskov(removethis)@get2net.dk> mælte sligt:

>Det var dog utroligt??
>du skriver selv om du kan spørge din gamle skole om det...SÅ GØR DOG
>DET.....

Tag den med ro, Hr. Koleriker.

For nogle er det et væsentligt mindre skridt lige at spørge om råd i en
nyhedsgruppe end at fremgrave telefonnummer på sin gamle folkeskole og
ringe til dem. Der er ingen grund til at blive så hysterisk.

/Rasmus
--
"I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now, what
I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me."