Grafikkortblæser larmer som en sindsyg
Fra : Henrik

Dato : 28-02-05 10:41

Jeg har et Tornado 64 Mb grafik kort i og blæseren larmer. Er der en
mulighed for at skifte, eller reparerer den og hvis jeg skal købe en ny
eller lave en selv, hvad har så bedtydning?

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-02-05 13:10

Henrik skrev:

> mulighed for at skifte, eller reparerer den og hvis jeg skal købe en
> ny eller lave en selv, hvad har så bedtydning?

I dk.edb.hardware.stoej sidder alle eksperterne

Fra : Nils

Dato : 05-06-05 22:21

Henrik wrote:
> [...]
> mulighed for at skifte, eller reparerer den og hvis jeg skal købe en ny
> eller lave en selv, hvad har så bedtydning?

Jeg har en passiv Zalman:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=138&code=013 ... Det
siger _intet_.

Nils