k:liverollespils våben
Fra : jl

Dato : 27-02-05 10:58

hej
er der nogen der har nogle brugte rollespils våben til sagl til en rimlig
pris eller kender et sted hvor jeg kan købe udstyr hvor man ikke bliver
plugget helt ???
mvh. mark

Fra : Steffen Denize

Dato : 01-03-05 19:39

jl wrote:
> [...]
> er der nogen der har nogle brugte rollespils våben til sagl til en rimlig
> pris eller kender et sted hvor jeg kan købe udstyr hvor man ikke bliver

Hvor i landet kommer du fra? Der ligger en Dragons Lair (og ja, det
staves åbenbart sådan) i Odense der sælger våben.

/Steffen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-03-05 19:56

"Steffen Denize" <denize@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Dragons Lair (og ja, det staves åbenbart sådan)

Hvordan ville du ellers stave det? Det betyder jo Dragens Hule.

Lars

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-03-05 21:32

On Tue, 1 Mar 2005 19:55:57 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Hvordan ville du ellers stave det? Det betyder jo Dragens Hule.

Jeg tror, Steffen ville stave det Dragon's Lair.

Dragons Lair betyder strengt taget "Drager hule". Lidt pudsig fejl,
idet problemstillingen plejer at være, at man netop kommer til at
bruge apostrof på dansk ved genitiv.

--
- Peter Brodersen

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 02-03-05 13:56

Drager hule? Det ville da hede Porter Hollow, not?

Hilsen Mads Jakobsen

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 02-03-05 14:19

"jl" <lauritsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der har nogle brugte rollespils våben til sagl til en rimlig
> pris eller kender et sted hvor jeg kan købe udstyr hvor man ikke bliver

Prøv evt. at kikke på www.liveforum.dk 's køb&salg tråd i deres debat.
Eller lav en efterlysning derinde.

Mvh
Søren Steinmetz