17/1 2005 Eftervirkningerne af tsunamien; ~
Fra : Kim Dyrlund

Dato : 24-02-05 15:03

Matthew Ward døde tilbage i 1980 i en bilulykke kun 17 år gammel, og har
sidenhen fra de åndelige verdener fået kontakt til sin stadig levende
biologiske mor Suzy Ward her på Jorden. I første omgang gennem hjælp fra
medier men siden 1994 i direkte forbindelse. Han kanaliserer på vegne af
højt udviklede lysvæsener omkring diverse aktuelle begivenheder her på
jorden.
http://dk.msnusers.com/KanaliseringerfraMatthew

Matthew taler om eftervirkningerne af tsunamien; den amerikanske
regerings snarlige sammenbrud; rumstationer på månen; Jordens fortsatte
opstigning
17. januar 2005
Via Suzy Ward (oversættelse v/ Kim Dyrlund)

Suzy: Matthew min kære, hej! Vil du starte med at besvare de spørgsmål,
jeg har modtaget, eller vil du først komme med din egen besked?

MATTHEW: Hilsener til dig mor! Jeg er bevidst om spørgsmålene, og siden
mit svar til et af dem er del af, hvad jeg ønsker at tale om, så lad os
starte med dette spørgsmål. Det omhandler nogen barske forudsigelser om
at hele kyststrækninger i USA vil forsvinde, og at der vil ske en
formindskelse af Jordens befolkningsantal på flere milliarder. Hvad jeg
fortalte dig for flere år siden, er stadigvæk sandt! Den mængde af
kinetisk energi, der har hobet sig op gennem årtusinders negativitet,
bliver frigivet på andre måder end gennem de katastrofale geofysiske
hændelser, som man tidligere troede var nødvendige for at opnå denne
essentielle ”renselse” af planeten. Jeg fortalte dig dengang, at
landkortet over de forestående drastiske forandringer indenfor
landområder og vandområder ikke længere er gyldigt pga. den store succes
af følgende yderligere tiltag: den store mængde lys som er blevet
dirigeret til jer af jeres rumfamilie samt nogen civilisationers
teknologier, som er avancerede i en grad i forhold til jeres egen, i
slet ikke kan forestille jer.

Ydermere så medførte disse tiltag, at lyset i højere og højere grad
bliver genereret af jordens egen befolkning, hvilket hjælper til med at
forvandle den tilbageværende negativitet ind i lyset. Ja, ligesom jeg
fortalte om i sidste budskab, så vil der komme andre hændelser, der vil
have en drastisk indvirkning på befolkningen, men ingen af disse
hændelser eller summen af dem vil medføre milliarder af døde, ej hellere
vil hele kyststrækninger blive drastisk forandret af kæmpestore
jordskælv, vulkanudbrud eller oversvømmelser. Som en påmindelse til jer,
så formindsker den udenjordiske teknologi virkningerne af disse
hændelser ved at udjævne eftervirkningerne, men ikke ved at reducere
mængden af negativitet, der bliver frigivet. Og hvad der er endnu
vigtigere at huske er, at de sjæle som vil komme til at forlade livet på
Jorden via disse hændelser, som stadig venter forude, de har valgt at
gøre dette udfra en højere forvisning, nemlig at forbinde sig med
lys-styrkerne udenfor planeten.

Vi anerkender at mange – ikke alle! – af den slags meddelelser, der
spredes primært via posteringer på Internettet, bliver udgivet med en
god intention. Men disse ”forudsigelser” skaber ofte alarm og frygt, som
jo er primære kilder til negativitet, og fordi energien af frygt er
uforenelig med energien af lys, så fremkalder det udsving i
lysstrålerne. Vi sender disse lysstråler så stabilt som mulig til alle
sjæle, men vær sød at være bevidste om, at jeres urokkelige bliven i
lyset er af største betydning! Jorden er på vej ind i de højere
svingninger, hvilket mange høje lysvæsener har viderebragt via deres
respekterede modtagere – det er jer som individer, der må forblive
stedfaste i lyset, så i kan følge hende i jeres fysiske kroppe.

Mor, siden meget af dette er blevet beskrevet tidligere i større
detaljer, så tror jeg at mit svar til dette spørgsmål er tilstrækkelig.

Suzy: Nå, det næste spørgsmål kommer fra adskillige mennesker, og det
drejer sig i vid udstrækning om det samme – de ønsker at vide, hvor de
kan flytte hen for at føle sig i sikkerhed. Hvad har du at sige om det?

MATTHEW: Jeg siger, følg din indre vejledning i fuld tillid. Hvis du med
ro i sindet spørger, om du skal blive eller om du skal flytte, og hvis
du skal flytte hvorhen, så vil du modtage det svar, du har brug for.
Jeres sjæle de ved, men at flytte ud fra en presserende følelse og ud af
frygt, hvorhen det så end måtte være, er aldrig sjælens svar.

Hvis en sjælekontrakt kalder en til at forlade dette liv, så ville dette
ske, uanset hvor denne person befinder sig henne. Og hvis en aftale
indebærer, at man skal blive i denne livstid i mange flere år endnu, så
vil denne person befinde sig et sikkert sted, lige gyldigt hvor denne
person måtte opholde sig, om det så var midt i kaos og død. Hvad der af
de fleste anses for at være ”mirakuløs” overlevelse, er i virkeligheden
skytsenglenes indgriben.

Mor jeg vil gerne tale om de næste to spørgsmål på dit papir, fordi mit
svar til dem begge er det samme. Så vil du være sød at skrive dem ned.

Suzy: Ok min kære. ”Hvor megen indvirkning vil de netop vedtagne love
have, som kræver identifikation via fingeraftryk og øjenscanninger i
forbindelse med kørekort, flyrejser osv.?” Det næste spørgsmål lyder:
”Vil en psykologisk testning af alle skolebørn, med en tvungen
udskrivning af medicin til dem som skønnes at have brug for dette,
virkeligt blive indført, eller er dette led i endnu en ’vær bange
taktik’? Den uforholdsmæssig store tid denne slags testning kræver og
forældrenes modvillighed får mig til at tro, at dette blot er endnu en
måde til at skabe frygt på.”

MATTHEW: Tak skal du have. Lad mig først sige, at den mest effektive
måde for en regering at skabe frygt i deres befolkning på er først at
lade informationer, der minder om det som bliver overvejet, lække, for
så siden hen at vedtage lovene og gennemføre dem. Start tidligt med at
skabe reaktionen af frygt, byg videre på dette og gennemfør det så. Det
er muligt, at nogen enkelte individer vil blive udsat for disse tiltag
inden administrationen bryder sammen, men i kan være forsikret om, at
disse tiltag ikke vil vare ved længe. De vil blive fjernet sammen med
mange andre ukonstitutionelle eller uretfærdige eller uvise lov, som
lige nu har indflydelse på områder så som retsvæsen, medieforordninger,
natur og miljø, uddannelse, skattestrukturer og andre aspekter af jeres
nationale økonomi. Og den samme slag undertrykkende love, som har
indvirkning på mennesker i andre lande, vil også snart være en saga blot.

Suzy: Tak skal du have. ”Med kun enkelte undtagelser, så har selv
demokraterne og senatet kørt med på Bush’s politistats-politik. Hvis
alle de andre er mørke sjæle, hvordan kan vi så forandre situationen,
siden det at sende lys til dem ikke synes at virke?”

MATTHEW: Bliv ved med at sende lys til dem – det VIRKER! – og
hovedparten af de delegerede i kongressen er ikke blandt de
”genstridige” mørke sjæle. Mens nogen handler ud fra selviske motiver
for at fremme deres politiske karrierer og fremgang med alle midler, så
er andre virkelig overbeviste om, at præsidentens erklærede mål virkelig
er det bedste for landet. Et antal medlemmer er bukket under for det
tunge politiske pres, der bl.a. indbefatter trusler på livet. Så for at
beskytte sig selv og deres familier, der retfærdiggører de deres
handlinger overfor sig selv, hvorved de kompromitterer deres moralske
integritet. Nogen er simpelt hen overvældede over at erfare, hvor
impotent deres valgte ministerium er. Alt imens lyset intensiveres med
de højere vibrationer strømmende ind, så vil der vise sig flere og flere
frafald fra den officielle linje. Selv nu er der nogen, der i stor grad
offentlig modsætter sig de fremførte foranstaltninger og en fortsættelse
af de nuværende politikker, og det vil ikke vare særlig længe, før deres
antal vil vokse nok til at tidevandet skifter.

Suzy: Ja, det kan altså ikke ske snarligt nok! Det næste spørgsmål
lyder: ”Vil tusinder flere dø af sygdom i de lande, som er blevet
påvirket af tsunamien, og hvis det forholder sig sådan, er det så en del
af deres sjæleaftaler, eller er de blot uskyldige ofre, fordi de
advarsler, der kunne være blevet givet, ikke blev det?”

MATTHEW: I mit sidste budskab, hvor jeg gentog, hvad jeg har sagt
tidligere, nemlig at millioner flere vil dø før at mørket er helt
forsvundet fra Jorden, der indbefattede det også de mennesker, som du
taler om her. Hvad der er sket hele tiden, vil fortsætte nogen tid
endnu: Fysiske liv vil blive afsluttet via bilulykker, ”alderdom” og
hvad du kalder ”naturlige årsager”, og derudover vil de slutte pga.
krige, sult, sygdomme, epidemier og naturlige eller menneskeskabte
geofysiske hændelser, og alt dette vil enten være indenfor den originale
eller den tilpassede sjælekontrakt. Med henblik på de mennesker, som du
stillede spørgsmål til, så vil livet i de påvirkede lande være ekstremt
hårdt pga. utilstrækkelig lægehjælp, fødevarelevering og sikkert vand,
tab af hjem og forretningsejendom og trange nationale ressourcer.
Kombineret med den om sig gribende gråd og de vedblivende virkninger af
chokket, så vil mange på sjæleniveau bede om at blive frigjort fra at
udholde disse omstændigheder, og via guddommelig nåde vil deres
anmodning blive imødekommet med fuld kredit for fuldendelse af deres
valgte livstids-erfaringer. På sjæleniveau der ved de, at det at leve
under disse betingelser blot ville skabe mere negativitet for Jorden at
have med at gøre, hvorimod det frivilligt at forlade Jorden ikke kun vil
reducere denne, men også vil sætte dem i stand til at forene sig med de
myriader af andre, som sender healende lys til Jorden.

Ikke uventet så møder fremsendelserne af de store mængder af penge
politiske forhindringer. Og hvad der er af større betydning er, at det
store antal af mennesker, som har brug for øjeblikkelig hjælp, ikke kan
blive givet denne selv med hjælpen fra så mange individer, som har følt
sig inspireret til at komme for at hjælpe til med den medicinske
forplejning, oprydningen og genopbygningen. Folks behov og størrelsen af
de ødelagte områder er simpelthen for store.

Suzy: Mash, selvom vi har set det på film og fotos, så tror jeg det er
uforståeligt for alle os, som ikke har oplevet tsunamien personlig, og
som lever sikkert og komfortabelt langt borte. Det synes, som om tårerne
bryder frem ved tanken om de enkelte historier om tab, fordi vi ikke kan
forestille os den fulde virkning af dødeantallet eller af gråden eller
af ødelæggelserne.

MATTHEW: Mor, denne reaktion er ikke meget anderledes end den reaktion
de millioner har, som er blevet direkte påvirket. Enhver lider den
altfortærende smerte af personligt tab og har meget lille eller ingen
følelsesmæssig plads tilbage for at kunne føle sorgen og tabet fra
andre. Den uoverskuelige forskel er, at de er midt i alt dette, og i er
ikke.

Jeg vil gerne nævne noget, som de store medier aldrig sammenstiller med
disse naturens pludselige monumentale hændelser, og det er antallet af
døde og ødelæggelserne som skamfuldt er blevet bragt til Irak igennem
næsten to år nu i ”befrielsens” og ”demokratiets” navn. Gråden ved tab
af familie, hjem, levebrød, sikkerhed og håb er ikke mindre blandt disse
folk end blandt de folk, hvis liv for altid blev forandret af tsunamien.
Vi bebuder den forbindelse, der BLIVER skabt af den næstekærlige og
medfølende befolkning, hvis bønner for de døde og levende i Irak er
ligeså inderlige, som for dem der døde eller overlevede i tsunamien. Fra
de høje lyskilder har du hørt det mange gange tidligere, men vi beder
dig igen om, at der ikke finder nogen fordømmelse sted, men at du bliver
ved med stedfast at sende lys fra dit hjerte til alle på Jorden.

Suzy: Matthew, kan du og de andre i disse høje vibrationer af
kærlighed-lys virkelig forholde jer til besværlighederne ved at kende
til disse rystende hændelser og alligevel ikke have nogen reaktioner
overfor de mennesker, som skaber dem, som om det alt sammen bare er et
”spil” med ”roller”, hvilket nogen kanaliserede budskaber jo kalder vore
LIV?

MATTHEW: Mor min kære sjæl, ja vi forholder os til det der sker og endda
med meget større intensitet, end du kan forestille dig. Det at være i
høje stader af spirituel udvikling betyder aldrig, at man er ufølsom
overfor de lidelser sjælene på Jorden går igennem! Vi føler jeres smerte
eller jeres sorg eller jeres frygt mere intenst, end i selv gør det,
ligesom vi også føler jeres glæde mere intenst. Tætheden i jeres kroppe
dæmper alle fornemmelser og i disse højere vibrationer, der føles
emotioner ikke blot mere intenst, de føles rent. Og dette sker uden at
vi behøver tage stilling til, hvor meget vi selv måtte blive påvirket
enten på en positiv eller negativ måde af, hvad der sker for jer.
Negativiteten, der bliver skabt af smerte, sorg eller frygt på Jorden,
den bliver der, så når vi føler disse samme følelser, fordi i gør det,
så kan ingen negativitet følge med vores følelser. Og følelserne i sig
selv kan heller ikke forblive i disse lokaliteter – de bliver hurtig
forvandlet i lyset af energien i vores medfølelse, tilgivelse og kærlighed.

Det er ikke ud fra manglende respekt for den vigtige betydning hvert
enkelt liv har på Jorden, at nogen kilder refererer til de sig
udfoldende begivenheder, som et ”spil” eller jeres liv som ”roller”. Det
er nærmere en beskrivelse af den universelle virkelighed, på en for jer
forståelig måde, som hidtil ikke er kendt – ikke er husket! – af jer.
Jeres nuværende liv er kun et ud af hundreder eller tusinder, og ethvert
er anderledes end alle de andre, og i vælger jeres ”roller” i ethvert af
dem. ”Skuespillet”, der udfolder sig, drejer sig kun om den nuværende
situation her på Jorden – i har ikke nogen bevidst hukommelse omkring
tidligere tider, da i levede her eller i andre solsystemer eller endda i
andre galakser, hvor der er myriader af andre ”skuespil”, som forgår på
samme tid.

Mor, jeg ønsker ikke at gå ind i sammenhængen omkring rum/tids
kontinuumet her, så jeg vil nøjes med at sige, vær sød at forblive
fokuserede omkring Jordens store skønhed og de storslåede forandringer,
som du virkelig ved finder sted, og lad dit hjerte synge med lysets
fremgang!

Suzy: Dine opmuntrende ord hjælper mig min kære. Med så mange menneskers
desperate brug for hjælp rundt omkring på Jorden, så går de adskillelige
millioner, der bruges på Bush’ genindsættelse i embedet for endnu en
præsidentperiode med krigsløgne, mig virkelig på. Det er nok meget godt,
at det sidste spørgsmål er af en helt anden slags: ” Er der liv på
Jupiters måner?”

MATTHEW: Pga. din roligere vejrtrækning nu, så tror jeg, at dette
spørgsmål næsten kom som en komisk befrielse for dig min kære sjæl, men
det er da helt sikkert et interessant spørgsmål. Men først vil jeg sige,
at denne præsidentperiode vil være blandt de korteste i hele den
amerikanske historie (o.a. det synes jeg lyder rigtig dejligt ).

Nuvel, jeg går ud fra at med ”liv”, der menes der i spørgsmålet
intelligent liv i fysisk form. Der er ikke nogen civilisationer, der
bebor nogen af jeres måner i jeres solsystem på en varig basis, fordi
betingelserne ikke er særlig venlige der, som de tilsvarende er andre
steder. Men ja, der er, hvad vi kan kalde, ”besøgsstationer” på månerne.
Og på Jupiter, der er der faciliteter for jeres rumfamilie, som har
overvågningsopgaver i jeres solsystem, til at slappe af og til
rekreation – det er ligesom jeres skifteholdsarbejdere, hvor der er
nogen, der altid er på arbejde.

Der er vedvarende livsformer på nogen måner – det er mikrober og
insekter, som har tilpasset sig omgivelserne, efter at mere gunstige
livsbetingelser blev tydelig reduceret, da disse måner blev dannet,
hvilket oftest skete ved kollisionen af to himmellegemer forårsaget af
et mørkt kraftfelts manøvrer.

Suzy: Er der nogen rumstationer på vores måne?

MATTHEW: Ja, i hvert fald! Lige nu befinder de største og mest besøgte
stationer sig der, fordi det er tættest på jer. Og alt imens tingene
virkelig kommer i kog på Jorden, så vælger besætningerne oftest jeres
måne til at holde pauser fra at flyve rundt om jeres planet. Nogen af
disse faciliteter er blevet fotograferet af astronauter, og disse
billeder er gemt sikkert af vejen i nogen yderst hemmelige pengeskabe.
Tilladelse til fotograferingen var blevet givet med vilje, for ellers er
stationerne skjult af et energiskjold – deres usynlighed forhindrer
jeres regerings bestræbelser på at ødelægge dem.

Suzy: Vær sød at fortælle mig præcis, hvad det er, der virkelig er ved
at ”komme i kog”?

MATTHEW: Med stor fornøjelse! Det er den anden del af, hvad jeg ønskede
at fortælle dig om i denne her samtale mor. Alt imens bevægelsen i
energifeltet af potentiale bliver mere klart således at forstå, at det
stadig tiltagende lys begynder at dominere, så vil mørket blive
offentlig afsløret i en grad, så sandheden ikke længere kan benægtes. Så
tilbageholdende jeg ellers er med at komme med nogen tidspunkter, så
indikerer den seneste tids udvikling, at bevægelsesmængden hen imod en
afsløring måske allerede vil toppe så tidligt som til juni.

I de mellemliggende måneder, der vil der komme mange flere omvæltninger,
hvor mørket i desperation vil lange ud mindre velovervejet for at
fastholde sin kontrol, hvilket den klart ser, er ved at blive svækket i
dette øjeblik.

Der vil afsløres nok sandheder til, at jeres verden vil stejle i forhold
til de fremkommende informationer, som i så stor grad er anderledes fra,
hvad majoriteten af jer er blevet ledt til at tro på omkring regeringer,
religioner, historie og videnskab. Forvent ikke at alle vil tage imod
dette med halleluja’er. Menneskers psyke på Jorden er ikke udviklet til
at kunne assimilere afsløringer, som står i så stor konflikt med deres
trossystemer, som de har holdt fast på igennem så lange tider. Og mange
vil kæmpe tappert for at bevare det intakt, som de opfatter som
SANDHEDEN. De mørke sjæle vil drage fordel af denne utilbøjelighed for
at acceptere de universelle sandheder, men i sidste ende vil de højere
vibrationer enten nå disse uvillige sjæle, eller også vil deres
sjælskontrakter tillade dem at forlade planeten fysisk. På et vist
tidspunkt, der vil de mørke sjæle ikke længere have noget valg, da deres
vedblivende afvisning af lyset forhindrer den cellulære forandring, som
tillader fysisk liv i de høje vibrationer, hvor det er jeres planet er
på vej hen. Den første tilsynekomst af udenjordiske væsener kan også
komme engang midt på året, og mens det ikke forventes at skabe en
udbredt frygt, så vil det i det mindste være noget af et chok for dem,
som enten mener at ingen eksisterer eller tror, at udenjordiske kun vil
komme for at erobre os. Det sidste vil være det nogen af jeres
regeringsledere vil påstå – det vil være deres forsvar for at holde
resten af verden uvidende om deres færden og laden eller deres afvisning
af at have noget med andre civilisationer at gøre igennem mere end et
halvt århundrede. Selvom alt er klar til at nogen enkelte indledende
landinger kan finde sted, hvilket er blevet planlagt minutiøst, for at
det kan være sikkert for både de udenjordiske og de nær ved boende
jordmennesker, så vil landinger ikke finde sted, før at det er helt sikkert.

Suzy: Jeg vil helt klar sige ”halleluja”, når de kommer, og det ved jeg
også, at mange andre vil gøre. De kender jo helt sikkert til de
anmodninger, der har været fra hele verden for deres åbenlyse hjælp.

MATTHEW: Ja, vi kender alle til disse, og dette indbefatter også de
mørke sjæle både på og udenfor planeten. De ved, at når først i åbent
byder jeres lyse rumfamilier velkommen og accepterer sandheden om jeres
retmæssige plads indenfor Enheden, så er deres mørke indflydelse
dødsdømt i forhold til at have nogen videre indflydelse på Jorden. Det
er ikke nogen nyhed for dem. Det er formålet bag udviklingen af
stjernekrigsvåben (o.a. stjernekrigsprojektet), hvilket i disse lederes
arrogance lader dem tro kan være de udenjordiske civilisationers
teknologier overlegen.

Suzy: Hvis alt dette kan ske på blot få måneder fra nu af, hvilken
betydning har året 2012 så overhovedet? Hvis det da overhovedet har nogen?

MATTHEW: Dem, der har tolket dette år, som værende begyndelsen på
mørkets endeligt – for slet ikke at tale om et totalt endeligt af jeres
verden! – de har mistolket dens betydning. Og året i sig selv har ikke
længere den absoluthed, som det på et tidspunkt havde i profetierne,
fordi alting bliver accelereret nu. Der vil være en overgangsperiode fra
livet, som i kender det og til livet i total harmoni med hele naturen.
Forandringer, som i slet ikke kan forestille jer i dette øjeblikke, vil
finde sted. Og de vil foregå på en ordnet måde, efter at den indledende
forvirring og modstand er stilnet af.

Hvor hurtigt denne overgang vil blive opnået, er i det store hele op til
menneskene på Jorden - det er JERES verden og ikke jeres udenjordiske
brødres og søstres hjemland. De vil velvilligt hjælpe jer, så længe i
har brug for dem. Vise og spirituelt udviklede mænd og kvinder er klar
til at antage lederskabspositioner. Og strukturere for nye regeringer,
banksystemer, retfærdige love og assistance til fattige lande står klar.
Det er ikke utænkeligt at forestille sig, at initieringen og
tilvænningen til disse store forandringer, som venter forude, måske kan
tage næsten 7 år i jeres lineære tid, hvilken jo ”accelererer” i de
fremherskende vibrationer og derved vil forøge denne hastighed, alt
imens jeres planet fortsat vil bevæge sig ind i de højere vibrationer.

Mor, i kan alle juble i jeres tagen del i genoprettelsen af vores
elskede Jord til hendes tidligere paradisiske selv!

Kanaliseringerne må gerne videresendes til andre interesserede eller
udgives på Internettet eller i trykt form med angivelse af kilde

Kanaliseringer fra Matthew oversat til dansk:
http://dk.msnusers.com/KanaliseringerfraMatthew

Tilmelding/framelding - få kanaliseringerne sendt til din email:
Tilmeld dig emaillisten ved at sende email til kimdyrlund@knus.dk
"Tilmeld kanaliseringer" for at tilmelde dig email listen -
"Frameld kanaliseringer" for at framelde dig igen