Fellponyer
Fra : anne-sophie

Dato : 19-02-05 16:38

HeJSA

Er der nogle der kender nogle gode bøger om Hesteracer??? Eller endnu bedre
om Fellponyen.....
Hvis, så vil jeg meget gerne have titlen på bogen/bøgerne eller bare et
navn på en forfatter der skriver gode bøger om hestracer....

QNuzz

Fra : Anet

Dato : 22-02-05 15:20

"anne-sophie" <kurtschlosser@os.dk(fjern kurt)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis, så vil jeg meget gerne have titlen på bogen/bøgerne eller bare et
> navn på en forfatter der skriver gode bøger om hestracer....

Hejsa

du kan gå ind på hestenettet. Under et af underpunkterne kan du læse om alle
de forskellige hesteracer der findes.

--
Hilsen

Annette