hynoterapeut Lis Fyllgraf Jensen
Fra : Bettina

Dato : 19-02-05 09:56

Hej

Jeg vil høre om nogle har nogen erfaring med ovenstående?

Jeg har overvejet at prøve hende mod min angst.

Hilsen Bettina

Fra : Karina

Dato : 25-02-05 21:49

"Bettina" <BettinaFS@sol.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil høre om nogle har nogen erfaring med ovenstående?
>
> Jeg har overvejet at prøve hende mod min angst.
>
> Hilsen Bettina

Hej Betinna

Undskyld at jeg ikke svarer på det du spørg om. Jeg lider selv af angst (
Panik angst med Agroafobi ) i svær grad, og ville hører om du har prøvet
kognitiv behandling. Ellers kan det varmt anbefales.
For et år siden var jeg så hårdt ramt af angst, at jeg overvejede, at gøre
en ende på mig selv, fordi mit liv var fuldstændig styret af angsten. Jeg
kunne ikke se nogen vej ud, for det havde taget magten 100% over mig. Jeg
troede ikke på, at noget ville hjælpe indtil jeg kom i Kognetiv behandling.
Allerede efter den første gang gik jeg ned og bestilte en Pizza da jeg kom
hjem, hvilket jeg ikke havde turde før.
Jeg har gået i behandling siden maj 04 og i dag er jeg næsten rask.

Nu ved jeg ikke hvilken form for angst du har, men jeg er sikker på, at den
rigtige form for samtale terapi også kan hjælpe dig.

Mange hilsner

Karina